14 August 2010

Salam Ramadhan

salam...

baru berpeluang menjengah ke sini. kejap je rasa masa ni berlalu. dah masuk bulan ramadhan. kejap je dah 7 minggu berada di lokasi ini. alhamdulillah, terasa diri sudah dpt menyesuaikan dgn keadaan di sekeliling bersama org2 di sini. dugaan dan ujian yg tak berhenti.. alhamdulillah dpt diselesaikan satu persatu. cuma, keyakinan dan motivasi diri kadangkala agak goyah. entah kenapa, keyakinan yg dulunya melonjak ke paras yg tinggi menjunam di sini.

minggu depan, bakal pulang ke kampung halaman sehinggalah selepas raya.. beruntungnya dpt peluang berpuasa bersama bonda tercinta... aku rindukan masakan bonda terutamanya nasi goreng yg dimakan waktu sahur... alkisah sahur pada hari pertama, airmata bergenang. sama juga dgn rakan serumah yg lain... puas memujuk hati sendiri dan housemate... "sabar..minggu depan kita balik.." alhamdulillah!

nur ucapkan selamat berpuasa kepada semua...
maaf andainya terlewat dgn ucapan ini..







6 kesan jari:

blueCITY® said...

salam nur,

selamat berpuasa semoga puasa kita tahun ini lebih baik, amin
maafkan salah silap akak ya...

imanshah said...

salam ramadhan, moga mendapat rahmat dari bulan yg barakah ini

MuzzamMiL said...

Assalamualaikum wbk..

Hmm, saya terjumpa blog Nur bila akses direktori google..

Tengah cari idea nak buat artikel Ramadhan.. Akhirnya tersinggah di sini secara kebetulan..

Salam ukhuwwah..

Semoga Ramadhan kali ini memberi nilai yang amat bermakna pada kita semua..

Muzzammil
www.muddathsir.wordpress.com

hans said...

selamat berpuasa
den pun rindukan masakan mak di rumah

P/S : Header Baru H.P.B Blog. Thanks Blogger Dark Half!

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

Salam Ramadhan gak~ MOga puasa tahun nie memberi suatu pengertian yang berbeza dari tahun sebelumnya. Sebagai petunjuk di hari2 seterusnya, InsyaAllah, AMin.

NuR said...


bluecity:
salam sis...
selamat berpuasa juga utk sis..
akak takde salah pun dgn saya
=)



imanshah:
salam ramadhan
moga kita semua mendpt keberkatannya



muzzammil:
waalaikumussalam warahmatullah
terima kasih sudi berkunjung ke blog nur..
insyaallah,moga kita dpt beramal sepenuhnya di bulan yg barakah ini..



hans:
selamat berpuasa hans
huhu..rindu sgt kat mak..



hali3isa a.k.a L3ha
salam ramadhan l3ha..
insyaallah..
moga diberi kekuatan menempuh hari mendatang..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa