27 March 2010

GeLaP tapi JaNgaN PaNaS


alhamdulillah perkara yg didebarkan tadi berjalan lancar. keluarnya dari dewan, rasa yakin dgn apa yg ditanda tadi. tapi bila kawan buka citer pasal soalan.. ah.. mula hati rasa risau. bila dia mula mengira mula hati rasa jawapan salah...

di sekolah... selalu berpesan kepada kanak2 ribena. jgn check atau bincang soalan selepas exam. nanti kamu susah hati. nah... cikgu ribena tak apply benda tu. kan dah risau.. huhu.. tapi apapun kena redha. dah cuba yg terbaik. bila fikir balik buat ape nak igt. at least diberi peluang utk buat. positif nur, positif!! apa lagi, sibukkan diri dgn keje yg bertimbun dlm beg tu.

EARTH HOUR Pictures, Images and Photos

oh.. earth hour. mula mlm ni kan? tgk.. sampai benda mcm ni pun tak tau. nasib baik ada blog, leh terjah blog kawan2. bonda pun ada citer petang tadi.

bonda: malam ni kena gelap 1 jam.

nur: oo.. bukan malam esok?

bonda: tu la dok blog sangat.

nur: haha.. dah pandai sebut ek?

bonda: ingat aku lekeh ka? (bonda ketawa).. adik, malam ni tutup lampu tapi jgn tutup kipas. sat lagi panas.

nur: ok bos..!

cayalah bonda.. menyahut seruan selamatkan bumi.. hikhik! tapi boleh ka buka kipas???


4 kesan jari:

embun d tengah malam said...

hehhehe..i langsung tak wat

sI tEDI said...

ekekekkekeke.. dah lah gelap.. panas lak..seksalah!

maiyah said...

bergelap jap je sbb lemas bukak lampu kecik huhuu

si gila said...

hah sama lah.
tutup lampu, tetap buka kipas.

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa