26 March 2010

Mohon Yg Terbaik

(1)
pagi tadi di tempat tuisyen.

waris: cikgu..

nur: ya..

waris; nak cerita pasal anak saya ni.

nur:
(dalam hati ) adeh la.. ada yg salah ke? huhu

waris:
alhamdulillah ada peningkatan ujian taksiran baru ni utk subjek matematik. terima kasih la cikgu. kalau dia main2..cikgu cubit ja..


nur: alhamdulillah.

seronoknya dgr.. baru ujian taksiran. kalo dah upsr mau nur ni lompat mengalahkan kanak2 ribena tu. moga diberi kekuatan dan kesihatan yg baik utk mengajar kanak2 ribena tu. siap bagi cubit tu.. haha.. makin garang la cikgu ribena ni nanti.. tapi kat sekolah je garang. kat tuisyen tak.. hikhik!


(2)
berdebar utk esok. moga dipermudahkan jalan dan urusan utk masa depan. insyaAllah!


5 kesan jari:

embun d tengah malam said...

jgn garang2 sgt..cian dorang

bEEdLE d' bARd said...

cikgu, sial ajar anak2 sy juga yer..hehe

siv said...

ehehe
susah nak jumpa org yang bagi kita sentuh anak dia sekarang.
kan?


gud luck esok kak!
;p

mamai said...

bro doakan yang terbaik ajer buat nur

~Ikut Rentak Jari~ said...

salamm...
semoga urusan esok berjalan dengan suksesnya ...

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa