26 September 2009

SEPI KEMBALI...

pagi tadi dlm pukul 11:47, cik abe A balik ke SA dgn keluarganya. rumah ni sunyi la balik. kira tamatlah sudah episod raya NuR.. hukhuk... so dapatla nur beronline kembali. yeayyyyy!

dari pagi tadi... sblm dan selepas kemas2 umah skit, nur dok belek la kebun di farmville. tuai hasil tanaman. tanam pokok2 baru, tgk hasil ternakan. alhamdulillah rezeki... tapi tak leh makan pun.. huhu..rezeki utk dilihat saje. nur tempek gamba kebun kat sini ye? tgk la.. sape nak jadi jiran nur kat farmville pun boleh. kesudian anda didahului dgn ucapan terima kasih daun keladi. hehe!

notakakidantangan:
tgh berusaha dgn gigihnya utk buat karangan sempena hari raya
chaiyok2 nur...


10 kesan jari:

ber_uwang said...

tanam sayur ke he he he

NuR said...

.: ber_uwang :.

hehee..
tanam sayur yg tak dijual..
jom la join..
jadi neighbour nur..

lama tak singgah bro..?

maiyah said...

sy dah tanam syur kat farmville tapi baru jer maklumlah tak brape mahir ngan facebook nih :)

ber_uwang said...

ada cuma slient reader aje

sI tEDI said...

nur pun berkebun ke?

banyaklah hasil leh guna ari raya ari tu. ekekekek

NuR said...

.: maiyah :.

akak ada ek?
leh la add akak.
jadi jiran nur kat situ
takpe kak,dulu nur pun tak reti
skrg dah reti skit..
=)

NuR said...

.: ber_uwang :.

lah..
nape silent reader jadinya bro?
jadi penyiasat ekk...
=)

NuR said...

.: si tedi :.

hikhik..
cik tedi buat lawak la..

anaklaut said...

nur, mcm mana nak wat tu.?

dalam FB ker?..kolot betul kan al ni?

NuR said...

.: anaklaut :.

a'ah..dlm FB
rasanya al dah buat.
cuma tak bangunkan je kebun tu
cuba click kat farmville..
tak la kolot al.
cuma kena rajin cuba
=)

dont give up

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa