02 September 2009

CERIA

selamat malam..

arini
rasa ceria
rasa seronok
sbb kanak2 ribena itu telah menceriakan hari saya yg sememangnya gembira..
heheh..

masuk ke kelas 4d ataupun nur selalu gelar kelas 4 diamonds a.k.a 4 permata..
ya.. mereka permata jantung saya..
erk..bkn permata hati ke? takpe.. kita belasah je mlm ni.

lepas bagi salam dan bertanya khabar,
nur minta dioarg keluarkan homework yg diberi sblm cuti.
maklumlah semlm takde kelas dgn diaorg
so baru arini la tgk muka budak2 ni.

ajwad: teacher.. panggil dgn muka malu2 ala dak utih kepunyaan cik tedi(kucing) hehe

nur: ye.. nape

ajwad: kami rindu la kat teacher.

nur terdiam.
wah..beshnyer..ada juga org yg rindu
ayat di atas tersangatlah poyo kan?



adli: cuti lama sgt. kami rindu nak dengar teacher bebel. cet! rindu nak kena bebel rupanya..

anas: ada bdk 3b kan teacher dia bagitau kami.. bln puasa ni teacher tak garang. betul ke?

nur: yeke? bkn kamu ni selalu gelar teacher ni garang? tapi mcm tak takut pun teacher tgk

ammar: teacher garang mesti ada sebab. sebabnya korang buat bising.

ajwad: bodek teacher la tu!

nur: haa.. tak baik ckp mcm tu. bln puasa ni..

ajwad: lupaaa..! saya minta maaf ammar.. skemanya anak murid nur ni..

ammar: saya maafkan awak.. huhu.. ayat tersangatlah buku

anas: kalau la betul.. saya rela puasa byk bulan sbb teacher tak garang

nur: huh.. jgn harap ye!

tapi nur tetap seronok bila tau ada kanak2 ribena rindukan nur..


18 kesan jari:

Monkey D Luffy said...

hahaha

memang skema giler

mamai said...

bro seronok bila baca citer budak sekolah nie mereka happy dan terima dengan hati terbuka

GRuNGe said...

Kanak2 ribena tu minum ribena tak?

Eyna's said...

Mau tak seronok kan NuR...bila ada anak murid yg ingat dan rindu slalu kat kita...

Rasa dihargai sangat....

aya harith said...

alahai dak2 somel ni

tp aya comey ag

lalalala~~~


*selamat pagi tcer~~~

al-lavendari said...

seronok dengar kata-kata anak kecil yang keluar dari hatinya yang putih dan minda yang belum ternoda ... teruskan tugas murni cikgu.

sI tEDI said...

sopan santun je budaknya itu.. ekekeke...

seronok ek layan budak2. itu yg ada kesabaran macam nur jek,,

aku ni x sabar sangat... ekekeke garang nI! ekekekek


wah!! ada nama dak utih kat sini., ekekekeke

anaklaut said...

salam..nur,


maaf tak singgah blog nur..

NuR said...

.: monkey d luffy :.

hehe..
skema abis-abisan..
adakah disebabkan cikgunya pun skema?
huhu..persoalan persoalan..

NuR said...

.: mamai :.

cumel kan?
marah pun leh senyum lagi..

nanti budak cumel gi skolah mesti mcm ni juga...
=)

NuR said...

.: grunge :.

hikhik...
bro la kena blanja diaorg..
sbb bro kan minum ribena masa berbuka semlm..
=)

NuR said...

.: eyna :.

tul tu kak..
terasa diri dihargai..
teringat iklan loreal
"kerana anda lebih berharga"
hikhik...

NuR said...

.: aya harith :.

uiks...
ada org perasan lak nih..
hikhik

aya si kanak2 ribena.
hehehe

NuR said...

.: al-lavendari :.

cantik nickname anda..
sy suka lavender.. nanti antar sini skit ye.hehe

insyaAllah..
terima kasih singgah di sini..
=)

NuR said...

.: si tedi :.

cik tedi tukar nickname ye?

huhu..cik tedi
adakala ilang juga tapi ni bln puasa kena sabar jugak la...

glamer dak utih ye cik tedi?
hehe..

NuR said...

.: anaklaut :.

salam anaklaut

takpe.
nanti tak busy, singgah la ye?
=)

DaliaLiyana said...

slmt malam kak nur...
akak, raye tahun ni bg dalia wit raye ek?? mekacihhh

Cik Skaf said...

salam Nur,
bestnyaaa hidup sentiasa bergaul dgn budak2 yg suci murni hati dan fikirannya nie kan Nur.. kalau ada nakal2 dorang pun tentu hati tak sesakit mcm bila berdepan dgn budak2 sekolah menengah.. (agaknyalah.. sis pun tak pnah mengajar bdak2 mnengah ni, cma dgr kawan2 cikgu bercerita)

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa