29 July 2009

SIAPA YG KENA??

dpt homework dari yan.. sila la ke blog gadis ini ye.. tenang je tgk blog dia sbb warna hijau.. mesti yan sukakan warna hijau ni... ok, jom tgk soalan2 nya...


1. apa perasan sekarang
~~~ emm.. nur baru je abis menyiapkan nota ♫ lagu matematik ♫ utk ditampal di kelas kanak2 ribena. hati mcm berlagu riang bila teringatkan mereka buat aksi masa nyanyi lagu ni.. la la la la!

http://www.emocutez.com

2. saya nak makan
~~~ rasa nak mkn sup.. ke minum sup? belasah je la makan ke minum ke..tapi dah lewat...


3. saya x suka
~~~ sy tak suka buat keje dlm keadaan tertekan. sy sukakan ketenangan dan kedamaian.. asyik sgt kalo buat keje dlm keadaan mcm tu..


4. impian saya
~~~ impian NuR... nak perkara yg baik2.. berjaya... berkeyakinan... bersemangat... dan paling penting impian sy utk tidak melupakan suruhan DIA.


5. haiwan yg saya tidak suka
~~~ cicak..


6. saya harapkan
~~~ sy harapkan segalanya yg baik...


7. jika boleh diputarkan masa
~~~ nak gi sekolah semula jadi kanak2 ribena...hehe!



8. saya pada 10 thn akan datang
~~~ ada MA(insyaAllah akan cuba capai target tu), ada kerjaya yg baik dan ada keluarga(suami, anak2, abg2, kakak2, anak2 sedara) di sisi.. ahh.. so sweet!


9. hp saya adalah
~~~ pemberian dari abg sy...


10. saya pernah bercinta sebanyak
~~~ sy mahukan percintaan yg kekal.. emm.. jawapan yg nur bagi ni tak kuar tajuk kan? hehe


11. saya suka pada
~~~ sesuatu yg dpt menyedarkan sy dan membuatkan sy berfikir secara rasional..


12. kawan2 saya
~~~ adalah manusia...


13. pernah dikhianati
~~~ pernah... amat sakit! lumrah manusia pasti merasainya...


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
~~~ bagi dia Al-Quran suruh dia baca dan baca semua hadis pasal khianat mengkhinati ni... kalo marah pun tak guna juga.. lagi menambah..lebih baik merawat...


15. senaraikan 8 orang untuk di tag
~~~ part ni yg suka.. sbb nur suka bagi homework kat kawan2.. jom kita tgk siapa yg kenaa...
  • bro mamai
  • sis eyna
  • encik cap api
  • cik tedi
  • beedle d'bard
  • as-siddiq
  • cik spider
  • anaklaut

7 kesan jari:

mamai said...

aduh kantoi lagi, cikgu nie homework nak kena antar bila, kalau lambat kena denda ker ( tak mau berdiri atas kerusi )

anaklaut said...

salam....nur,

anaklaut nampaknya kena tag lagi ni..

bereh..no hal..anaklaut akan jawabnya nanti...

:)) tq

redspider crystal said...

TQ for this tag...1st time dapat dr kawan blogger. Biasanye pandai2 sendiri je amik...huhu..terharu sgt cikgu NuR...
Sekarang juga sy pergi buat...

ummumishkah said...

moga impian kan tercapai!

Cap Api said...

saya kena jawab ke soalan tu... heheh..

Eyna's said...

kene gak ek...nyuruk dah tadi rase2nyer....

Ok..nanti sis try buat...kalu antar lambat jangan denda ye....hehehe..

bEEdLE d' bARd said...

aik ita keba tag? xpe2..akak pon di tag gak..hehe..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa