30 July 2009

QUICK UPDATE

ahad ni nur akan dicerap oleh org besar sekolah..
huhu.. dah nama pun guru baru kan..
tak terfikir lagi nak buat aktiviti ape..
sejak nur ngajar maths ni, idea tu kurang...
sbb dok nmpk aktiviti group sesuai dgn english..
terima la hakikat nur, kamu hanya mengajar maths..

ok.. apepun nur akan fikirkan keje group..
nak cuba pecahkan diaorg ni..
maklumlah kelas 4 emas..
lain skit dari kelas lain..
huhu.. nur akan cuba..
chaiyok..chaiyok...

oklah.. quick update ni..
nak ke sekolah pula..
ada program qiamullail pelajar tahun 5 & 6 bersama guru..
tido di sekolah la sy mlm ni..


p/s: kpd kawan2 yg dpt tag, buat ye keje skolah..nanti balik cikgu check tau! kpd kwn2 yg tak kena kali ni, ada lagi 1 hutang tag.. nanti kena juga..hikhik! kejam kan nur ni? takpe.. kejam secara baik...

6 kesan jari:

anaklaut said...

salam...nur,

ahad ni kena cerap?.
tak pe..releks saja;
sediakan banyak worksheet.

atau guna makmal komputer,
guna cd, lagi berkesan.

tentang tag tu..Al pasti jawab..tunggu masa yg sesuai..

merindui pada sapa..entahlah nur..

<< s| tED| >> said...

good luck nur! semoga tidak gugup dan kekok bila di cerap nanti :)

kadang2 bila mengajar okey kan.. tapi bila ada org lain yang sama2 melihat.. jadi gugup lak

Eyna's said...

NuR ajar math tahun brape dan ahad ni cadangnye nak ngajar kemahiran ape? kot2 le bleh kongsi idea....

mamai said...

baik cikgu nanti saya siapkan homework...dan tandatangan kedatangan...

selamat beribadah yer cikgu

NuR said...

.: anaklaut :.

salam cikgu..

huhu..tu la cikgu.
kena cerap hari ahad ni.
nur takde idea lagi nak buat ape..
:(

merindu tu lumrah hidup cikgu...

NuR said...

.: tedi :.

tedi..
tul tu.
hehe.. nur setuju dgn tedi

sblm ni bkn main lagi..
rasa kelas tu nur yg punya..
mcm ada kuasa penuh.
tapi bila ada org tgk kita n dok kat blkg..
mula la rasa tak besh..
selalunya nur cuba utk tak pandang org yg dok kat blkg tu..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa