24 July 2009

NUR KEMBALI



nur kembali...
maafkan nur sbb tak buka pintu rumah ni dlm 3-4 hari..
ini disebabkan oleh kunci pintu rumah hilang...
tu yg menyebabkan nur hilang seketika..

huhu.. ironinya internet tak function!
kejap ada kejap takde..
mcm biskut chipsmore lagaknya..
ni pun tak tau la berapa lama ada...
terima kasih kpd kawan2 yg sudi jenguk rumah nur
walaupun nur takde kat umah..
ni yg cayang banget sama kamu sumer...
muahhhh 100x




8 kesan jari:

bEEdLE d' bARd said...

kite xtau pon akak xde pdate blog sbb kita pon dah seminggu xbkk blog..hehe..
welcome back to both of us.. =)

NuR said...

.: beedle d'bard :.

haaa..
ada geng rupanya..
besh la mcm ni.
idak la akak keseorangan..
ni yg cayang kat bard..
muahhhh 100x

welcome back bard!

anaklaut said...

salam...cikgu,

homework dah siap..:))

mamai said...

selamat pagi cikgu lama cikgu cuti yer murid2 tak ada yang jaga semua datang kelas cikgu tapi tak tau nak wat aper

Eyna's said...

cikgu cuti....anak murid pun sama2 cutilah kan...heheh

GRuNGe said...

Cikgu Nur ni, lama sangat bercuti. Sya yang kanak2 ribena ni, dah ilang cikgu dah. Lalalalala. Kanak2 ribena la sangatkan. Selama kembali Nur.

NuR said...

.: anaklaut :.

salam cikgu...

wah.. rajin tul anak murid nur ni..
hikhik! sib baik siap sblm cikgu nur menjengah rumah anaklaut.. hikhik!
kalo tak.. kena babab!

huhu...gurau je.
apepun terima kasih.




.: mamai :.

slmt pagi bro mamai..

huhu..cian anak murid nur ni ye..
takpe..nanti nur lantik ketua kelas ek...
bro mamai nak tak jd ketua kelas..
jaga kelas sepanjang cikgu takde??


;)

NuR said...

.: eyna :.

akak..
homework akak tu dah siap.
dah siap bagi kat anak murid lain pun..hehe!



.: grunge :.

hehe...
menghilang seketika je..
ni dah kembali..
mana leh ilang terus..
nanti kangen sama blog..

p/s: wah..seronok ye cikgu takde??hehe

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa