19 July 2009

HOMEWORK

sis eyna bagi nur homework
huhu.. cikgu sama cikgu pun bagi homework ek..hikhik!
byk tau kak.. 30 soklan...hukhuk!
nur bagi homework kat kanak2 ribena pun 12 soklan je...




ok.. nur nak jwb cepat.. takut lupa..
nanti sis eyna rotan..
gurau je kak.
jgn mara tau!



Bekas kekasih saya adalah :
~~ no comment! ayat bak artis gitu.... hikhik!

Saya sedang mendengar :
~~ lagu Muhasabah Cinta. nur dah jatuh cinta dgn lagu ni.... tolonnn love

Mungkin saya patut :
~~ fikirkan sesuatu utk bagi kanak2 ribena tu jadi lebih rajin..

Saya suka :
~~ warna pink... aii laik...!

Sahabat-sahabat baik saya :
~~ semua kawan2 sy. kita kena bersangka baik dgn sumer org... peace

Saya tak faham :
~~ sy tak faham kenapa susah utk sy faham... ah sudah! berbelit ayat ni.. blur

Saya kehilangan :
~~ tenaga... hehe! kena tido ni utk re-charge balik

Ramai yang kata :
~~ nur nmpk kurus skit... tapi nape berat tak turun pun? fikir

Makna nama saya :
~~ cahaya petunjuk

Cinta itu adalah :
~~ satu benda yg ajaib. tak dpt dizahirkan dgn kata2..

Di suatu tempat, seseorang sedang :
~~ emm... masalahnya nur tak tahu sape seseorang tu

Saya akan cuba :
~~ utk memperbaiki diri sy dan menikmati dgn kehidupan ini dgn cara yg tersendiri walaupun adakalanya ia pahit, masin, tawar....

Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~~ sampai bila-bila

Telefon bimbit saya :
~~ berwarna hitam

Bila saya terjaga dari tidur :
~~ nur akan pastikan ada kat mana.. dan syukur dpt lihat dunia lagi.

Saya paling meluat bila :
~~ emm..tak dpt nak fikir lak dlm masa dok jawab tag ni..

Pesta/Parti adalah :
~~ keadaan bila ramai org ada di tempat tu. pastu pasang lagu, then ada joget2menari

Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
~~ suka tgk arnab..

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~~ kanak2.. sbb masa tu ayah masih ada...dan hidup dikelilingi org2 yg tersayang.. boleh buat apa saja... main zeropoint.. huhu lama tak main tu.

Hari ini :
~~ rasa amat bersemangat sekali...

Malam ini saya akan :
~~ menanda buku kanak2 ribena yg nur bawa balik tadi..

Esok saya akan :
~~ bercuti! weeeee... sbb tu tadi bersemangat sakan.. hikhik!

Saya betul-betul inginkan :
~~ ketenangan, kejayaan, kebahagiaan

Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
~~ sy rasa mcm nampak tua... hukhuk! ye ke?

Pusat Membeli belah atau arked permainan :
~~ berjaya time square.. sy teringin nak pi sana walaupun dulu sy tinggal kat selangor tapi sy tak penah pegi.... adeh.. nape sy tak pegi masa tu. dah dok jauh baru la rasa nak pegi...

Makanan barat atau Jepun :
~~ sy suka lamb chop... sy tak suka sushi.. yark!

Bilik yang terang atau gelap :
~~ bergantung pd keadaan. kalo nak buat keje, kena la terang.. tapi bila waktu nak bersendirian; layan feeling la kononnya kan..atau nak tido kena la gelap.. kalo tak, tak leh tido...

Makanan Segera adalah :
~~ hanya perlukan 5 minit utk siapkan. tapi selalunya makanan segera ni tak bagus... kan kawan2..??

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
~~ ayat terakhir tadi kata kat mak... "nak solat dulu mak!" em..mak tu kira dlm kategori seseorang kan? sengihnampakgigi

Siapa yang anda mahu TAG?
~~ duhai teman bloggers.. sy ialah kawan anda yg kejam secara baik.. so mangsa seterusnya ialah.....

20 kesan jari:

imanshah said...

Lorgh, homework ni rupanya..isy2 ni yang mals nak buat nih..mata dah tak berapa nampak..ok lah nanti buat ya..jangan rotan saya udah!!

Chekgu BaniHassim said...

kejam yea...
takpe, nnti saya buat...

NuR said...

.: imanshah :.

hehe...
sekali sekala cikgu ada homework
ok..
tak rotan punyer...
sbb rotan ada kat cikgu..
kan cikgu pembawa rotan..

=)

NuR said...

.: chekgu banihassim :.

hehe...
sekali sekala kejam cikgu...

<< s| tED| >> said...

TAG yang paling aku suka sebab banyak soalan..

aku juga sudah buat..
passtt... saya gila dengan cerita aqso dan medinah ini. tumpang dengo OST jap ek.. eekkekeke

nursyahadah said...

salam..huhuhu..kak nur memg ckgu kejam..hahaahah..em jap g sy lak jd ckgu kejam ek..keturunan ckgu nur..kuikuikui

mamai said...

susahnya homework....aku pasti tak terjawab

aya harith said...

uhuk999


akak yg...




































comot~

TT

anaklaut said...

salam..NuR,

"ada waktunya sepi itu menjadi terlalu indah kerana di saat itu kita mempunyai ruang utk mengingati dan merindui"

setuju dengan nur...tapi anklaut nak merindui sape?

p/s: nanti anaklaut jawab homework tu.

cahayabintang said...

kak.
makna nama kita sama la...
hehhe...

anaklaut said...

salam..NuR,

tak salah nur, kadang-kadang sokongan sahabat-sahabt perlu dalam hal ini.

terima kasih nur singgah di anaklaut memberi komen..:)

anaklaut said...

salam...nur,

setuju dengan nur,

"mcm mana nak buang luka-
pd pendapat nur, luka tu takleh buang. sbb ia mesti berbekas. walau bkn pada zahirnya tapi bekas itu terpahat kemas dlm memori kita.."

bestnya baca komen nur..tq

iedaLUVsham said...

ngehngehngeh!!! nnt ieda buat ek nur ;)

~~ciklinn~~ said...

idupp pink...hehehhheeh tapi pink kaler no 2 linn hahahh yg petama tetapp hijauuu... heheheh

cikgu saya anak murid yg malas tau.... huhuhuhuh

Idalara said...

salam nur..aduh mengapa kak idalara di beri tugasan ini..namun akan ku sahut cabaran ini..tunggu..walaupun lmbt..

NuR said...

.: tedi :.

hehe..
suka jwb soklan la ni.
sure exam dpt markah penuh.

silakan tedi dgr lagu ni..



.: nursyahadah :.

salam lil sis..
hehe..
kejam secara baik tau! hikhik!



.: mamai :.

bro..
nur lupa nak buh nama bro kat situ
takpe..jap lagi nur buh..
so bro kena jwb gakk

NuR said...

.: aya harith :.

hehe
nak minta kita kesian la tu..
tak cian pun..
kena jwb tag juga..


aya









yg bucuk tapi cumel!
=)




.: anaklaut :.

salam anaklaut...

ok..nur tunggu anaklaut jawab homework..

NuR said...

.: cahayabintang :.

cahayabintang
laa ye ke?
nama kita sama la tu..
hehe!

thanks singgah ke sini..
=)



.: anaklaut :.

nur hanya bagi pandangan je cikgu..
kadang2 tu mcm merepek je..
hehe!

semoga anaklaut tenang dan bersemangat ye.. no sedey2 tauu!

NuR said...

.: iedaluvsham :.

hehe
ieda jwb tauu
nur tunggu..
hehe

p/s: dah ok ke sakit pewut tu?



.: ciklin :.

yeayyyy
idup pinkkk!
cik lin, kita buat persatuan pink nak???

hah? malas??
tak kira.. jawab gak..
kalo malas kena rotan... agagagaga!

NuR said...

.: idalara :.

salam kak..
hehe sekadar tugasan yg ringan je..
sure akak dpt markah penuh nanti
=)

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa