07 June 2009

BERANGAN KE VERANGAN??

kepak kepak kepung kepung..
kepak kepak kepung kepung..


mcm tu la kot bunyi kompang dipalu. haha!!
jiran sebelah ni buat kenduri. riuh la kawasan perumahan ni.
tgh nur tulis ni dok berkompang sakan..
agaknya pengantin dah sampai kot.
tema hijau kuning.. org kuat kedah la ni!

dlm dok dgr ni..
dok la berangan sorang2...
'bila la aku nak kawin ek?'
'tema ape nak buh nanti...?'

aish..jauh benar berangan. malunyer...MySpace
calon pun takde lagi..
lagi mau Verangan2 gitu...
ish... ish... ape laa nur ni.

tapi kalo sampai jodoh nanti..
nak le org tu tunaikan janji..
org tu sape?
haa...sape lagi.. anak buah nur la
siap kata "kalo cu kawin, bang chik akan menyumbangkan suara...bkn senang nak dgr."
maklumlah, anak2 buah nur ni memang org kuat nasyid.
so bab kompang sumer ni kira terror la ni..
doa2kan la ye moga dipercepatkan urusan yg satu ni.


notakakidantangan:
kekadang rasa nak je serahkan urusan ni kat family...
what do u think..


* update @ 11.00 pm *

huhu...currently watching 27 dresses.
but can't concentrate on it.
argh.. my neighbour and their sedara mara are singing right now.
karaoke ooh la la i think..
uu.....my mom said... "mak tak leh tidoq mlm ni..."
haiya... don't know what to say..
do i need to go to their house and say "excuse me encik2 and mak encik, sila karaoke oohh la la di siang hari..??"
huhu... sabar je la..
MySpace


6 kesan jari:

joegrimjow said...

tanda da xlama lagi la tuu
hehe

NuR said...

haha joe..
mungkin tak lama lagi jika kamu tolong carikan calon utk kakak mu ini..hikhik!

bila pulang ke m'sia?

haruan tasek said...

wah verangan tu bagus le daripada tak ada perasaan langsung nak kawen.... ha..ha..ha

NuR said...

.: haruan tasek :.
oh yeah??
haha.. berangan je la pandai.
agagagaga

Azwani Shaari said...

xpe, berangan tu kan percuma...moga2 sampai la seru tak lama lagi.. aminn :)

NuR said...

.: azwani shaari :.
amiinn...
nur nak tumpang amik berkat wanie la.. :)

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa