28 June 2009

101




alhamdulillah.
dlm masa 6 bulan 1 minggu 4 hari , ini adalah entry yg ke-101. terima kasih kepada kamu semua kerana sudi ziarah rumah nur yg kecil ni dan mencoretkan sesuatu di sini. syukran kathir (betulkan jika salah ye. saya budak baru belajar malu)

jika dulu nur bercerita tentang kesedihan, tapi sekarang nur ubah sikit. nur lebih bercerita apa yg tersimpan di hati dan apa yg nur lakukan sehari-hari. alhamdulillah, nur telah bangkit dari kelukaan dulu walaupun tidaklah 100% dan nur harap sgt akan lebih positif dlm menempuh hari yg mendatang. nur tak nafikan, blog ni merupakan satu terapi buat diri nur. jadi, jgnlah ada yg menganggap kewujudan blog hanya sia-sia, membuang masa, buat blog hanya utk syok sendiri atau mencanang kisah peribadi. kaji dan selidiki dulu sebelum berkata apa-apa.

oh ya...
mata nur sebelah kiri berkedip byk kali dlm beberapa hari ni.
emm.. ada ape ye soal


11 kesan jari:

aya harith said...

wah, aya br post ke 81..hihi

mate kiri berkedip? normal la tu..

lalala~

NuR said...

.: aya harith :.

oh..kiranya akak dulu skit dari aya la ye? hikhik!

hehe..memang normal kan..
tapi bila dah slalu jadi pelik lak.
ish..tak baik tul akak ni.selalu fikir bkn2..

eh aya cuti ek skrg??

bEEdLE d' bARd said...

wah..ni namanya terapi blog..huhu..
=)

NuR said...

.: beedle d'bard :.

hehe..
tu la kan.
tak perlu belanja ribu-ribuan tiap minggu..
di hujung jari je..

=)

anaklaut said...

salam..


anaklaut tak pernah mengganggap blog nur ni sia2..

blog nur sarat dengan pengetahuan berkaitan kehidupan, suka duka dll.

syabs nur...anaklaut akan tetap singgah.

aya harith said...

a ah kak. cti seminggu je. 5hb da stat klas blik..

huhu

NuR said...

.: anak laut :.

terima kasih atas sokongan cikgu.
insyaAllah, nur cuba manfaatkan apa yg ada utk kebaikan bersama.

syukran jazilan.
=)



.: aya harith :.

pendeknya cuti.
mesti tak puas kan?
takpe, maanfaatkan cuti yg ada.
time belajar ni best.
bila dah keje nanti, mula la rasa rindu nak belajar dgn campus life..

Uncle Lee said...

Hi Nur, blog or write from your heart...
And keep a song in your heart. Best regards, Lee.

haruan tasek said...

oh... dah memang ini salah satu fungsi blog.... tulis je apa nak di cerita...

NuR said...

.: uncle lee :.

hi..
thanks for visiting my site.



.: haruan tasek :.

jom kita pakat tulis..
hehe...

ummumishkah said...

tahniah NUr.. moga akan terus aktif berkarya!

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa