09 May 2009

KIBLAT KU

pagi2 lagi nur dgr lagu ni.
seakan menyuntik sedikit motivasi di dalam diri
.
nak letak video tapi tak pandai.. huhu...

Sejauh mana pun ku lari
Menggapai hasrat yang terpendam
Biar berkali rebah ku bangun
Walau payah
Kuhimpun kudrat dan harapan
Mengiringi azam yang usang
Sinar seakan pudar

Bila terbit sang suria
Begitulah semangat tegar
Meskipun musim kan silih berganti
Ku terus melangkah
Daku gagahi
Mencari arah
Oh Tuhan
Sinarilah kiblatku

Keringat diteman embunan
Kicau unggas turut berdoa
Purnama bagai tenangkan perang
Di dalam hati
Kuhimpun kudrat dan harapan
Mengiringi azam yang usang
Sinar seakan pudar

Bila terbit sang suria
Begitulah semangat tegar
Meskipun musim kan silih berganti
Ku terus melangkah
Daku gagahi
Mencari arah
Oh Tuhan
Sinari lah kiblat ku

Kala sujud ku ada kesyukuran
Dalam mimpi ada sedih
Menghantui andai ku alpa
Langit kejayaan ku
Berkiblat pada Mu
Hanya satu...


>> Kiblatku by Hazami <<


6 kesan jari:

joegrimjow said...

lagu tu mmg best
layann

NuR said...

.: joegrimjow :.
betul3x.. tau tak mcm mana nak buh video dr youtube kat sini joe?

Muslimahsolehah said...

akak tak tau plak psl lagu nih...lama tak amik tau

NuR said...

.: muslimahsolehah :.
takpe kak. nur pun baru tau juga sebenarnya.. jom kita layan lagu ni :)

Anonymous said...

wah ini lagu hazami yang selalu men kat Pahang.fm...haha

sedap2, aku suka gak lagu ni...

NuR said...

.: anonymous :.
best kan lagu ni.. cuma nur je yg baru tau..huhu..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa