14 April 2009

AISH... DARAH LAGI

awal pagi, selepas perhimpunan.

cikgu RH: akak 'bet' arini takkan ada kes darah lagi.

nur: kalo ada kak?

cikgu RH: ish.. think positive. yakin dgn Allah. dah kena 'sound' bebudak tu tadi.

cikgu Wa: ALLAHu Akbar!!

terlebih semangat cikgu Wa ni. hikhik!


masa: sblm balik
tempat: bilik guru

cikgu R: alhamdulillah. takde kes teruk arini. melainkan demam je.

cikgu RH: tu la. akak dah kata. kena yakin. menjadi sungguh aku sound diaorg pagi ni.

kami yg ada di sekeliling ketawa dgn aksi cikgu RH. bangga tul dia.

tapi...

cikgu S: jgn nak berangan sound akak tu menjadi. tu ada pelajar nak putus telinga dia. ada kat bilik guru lelaki.

HAH!!


cikgu RH: menepuk dahi. biar betul.. Allahu Akbar! ish.. nak kena jampi kot bebudak ni. darah saje. tiga hari berturut. buat ape sampai nak putus telinga tu.. sambil berjalan ke muka pintu.

cikgu S: berdarah je. tak putus pun telinga. saje nak tambah citarasa pada cerita sensasi ni.

huhu....

cikgu Z: diaorg nak buat cikgu2 marah la tu.

cikgu Izz: nak kena minta peruntukan buh ambulans sebiji kat sekolah ni. senang. ada kes kecemasan je laju pi hopsital. kot kata cikgu nak bersalin pun senang!

nur: macam akak la nanti ek?

cikgu Izz: tau takpe..

tiga hari berturut-turut ada kes darah. huhu.. dah nak balik pun, ada lagi yg bergaduh. aish...tak tau ape pula yg digaduhkan. yg pastinya bkn kanak2 ribena tahun 1 tapi tahun 6 pula. mcm2 ragam... sabar je la.





3 kesan jari:

Chekgu BaniHassim said...

ganasnye budak2 tu cikgu...
huhu..
jenuh laa...
tpi kene byk2 sabar laa...
nak wat camne...

putra said...

you have been tagged!!

NuR said...

.: chekgu banihassim :.
hehe.. dah nama pun budak cikgu BH. mcm2 ragam. loceng bunyi je meluru keluar. abis dilanggarnya cikgu2 ni.. sib baik cikgunya masih gagah berdiri.. huhu..


.: putra :.
huhu..kena tag! ok, insyaAllah nur jawab sekembalinya di A.S nanti. laptop tak bawa ni.. anyway thanks.

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa