22 November 2011

Cuba Lihat Betul-betul



Siapa cipta lagu ni ye? Best sangat... Terasa patriotik tu mengalir dalam diri. Hehehe! Oh ya, tengok budak dalam klip video ini. Adik comel ni muncul waktu lagu ni nak abis.. Bila tengok tu kan, teringat pula dengan adik comel yang miming lagu Anuar Zain dulu. Adakah dia? Jika anda lupa, anda boleh lihat klip di bawah ini....




Kalau la betul sangkaan saya, dah besar kan dia. Comelnya dia miming lagu Gemuruh Suara tu...





7 kesan jari:

Lelaki Ini said...

hahaha
video budak kecik nieyh ada lagi la
then dia dah besarq!heheh

Sirah@Cyrah said...

rasanya mmg budak yg sama laa...^^

NuR si CiKGu RiBeNa said...

Lelaki Ini:

tu la.. tapi tak ubah sgt kan muka dia.. comel!


NuR si CiKGu RiBeNa said...

Sirah@Cyrah:

tu la. aku pun rasa budak yg sama. sbb cara dia miming tu. bersunggguh-sungguh betul.

Aesya Zealous said...

dah besar dah budak ni.. ahahha xcomel bila dh besar..ade gak kat youtube..

NuR si CiKGu RiBeNa said...

Aesya Zealous:

comel gak tu aesya. cuma minat ekspresi muka masa miming tu.. mata bulat!

MEDIHA OMAR said...

Memang betul tekaan anda! :)
Love, Dea

http://www.medeaz.com

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa