09 July 2011

Saya pun join BERSIH gak tau!

ramai yang update status di FB pasal BERSIH.
di blog pun.
semua orang update.
saya pun nak jugak.
tak nak ketinggalan tau...

walaupun BERSIH di KL..
di Pahang pun ada juga.
tak payah tersangkut dengan jam sumer.
haa. hebatkan?

yela.. jam kan diri anda di rumah.
bersihkan apa yang patut..
macam aktiviti hari ni.
BERSIH kan baju.


BERSIH kan dapur.
BERSIH kan bilik dan ruang tamu.
goreng keropok

dan BERSIH kan pekakas yang digunakan..


sape kata saya tak join..
saya join la ni....



p/s: harap semua selamat dan negara aman damai..



3 kesan jari:

Nour Akmal said...

bersih yg ni bagus....
saya sokong..

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> nour akmal

lebih baik mcm ni.
huhu..

IMANSHAH said...

elok le tu, buang pijat2 kat rumah tu

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa