11 July 2011

GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE

salam isnin...

apa khabar semua? ada sihat?
hehe...

mood agak baik arini.
apatah lagi terjumpa contest ni...



walaweh.. lagi bersemangat ambo..
nak diceritakan.. google tutorial doodle.
hasrat hati memang la nak buat..
tapi tak pandai..
then terjumpa blog Cik Dil kite ni.
ada contest. apa lagi saya join la..
jom tengok syarat contest ni.


Syarat-syarat penyertaan

  • Buat entry bertajuk GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE dan link kan ke blog dil. *done*
  • Copy Banner GA dan letakkan dalam entry tersebut *done*
  • Follow blog ini *untuk pastikan korang terima update pasal GA ni tapi tiada paksaan *done*
  • Tag 2 orang rakan blogger yang lain *done*


harap-harap dapat la menang.
sebabnya blog saya ni tidak mempunyai banner.
cuba tengok... kosong je kan kat atas tu???
minta jasa baik Cik Dil untuk menangkan saya..
chewahh... ada rezeki ada la kan?
harapnya rezeki berpihak kepada saya..

ok.. saya nak tag 2 org blogger kat sini.
mari kita lihat siapa yang kena.....

Gadis Kampung Separa Bandar

Jiejah Gorjes


wish me luck ya friends....



nota pendek si merah jambu:
first time ever join ni!

0 kesan jari:

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa