24 June 2011

Erm... Sedapnyeeeee

nampak sedap sangat
teringin pulak...


nak makan la malam ni...
nak kena tanye kedai tu..
tomyam putih ke merah?
aaa.. jenuh juga aritu diketawakan oleh kawan-kawan.

"ada ke tanye putih ke merah"
hahahaha!

hey, ada beza tau!
merah lagi sodap!
pedas,masam, kuah pekat.
uh.. marvellous..

haa tu baru best!



8 kesan jari:

Cik Wanie Ghani said...

wanie plak suka tomyam putih,
sbb kurang pedas,
al maklumlah wanie x bole mkn pedas2,
hihihihi

Alexandriana Alia said...

tomyam merah baru real punya tomyammmmm!

ASaDa RyutaRo said...

ada ke tomyam putih? saya tau ada tomyam kaler merah tu je. dan tomyam merah sedap!

putih yg d maksudkan ni putih susu atau jernih? err..

IMANSHAH said...

saya vote putih

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> wani

hehe..yg putih tu masam lagi kan? saya pun tak mkn pedas tp kalo bab tomyam dikecualikan. pedas lagi umphh..

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> Alexandriana Alia

yeayyy..
ada geng!

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> ASaDa RyutaRo

asada.
hehe. bukan kaler putih mcm susu tu..
kaler mcm jernih2 skit..
tak pedas sgt kalo nak compare dgn merah

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> imanshah

hehe..
ikut selera masing2 kan?

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa