29 January 2011

Live from ....

Canberra...

hehe... kononnya.

suasana di sini agak sejuk. sejuk gedi. tau kan?

setelah 2 minggu berada di sini. baru la dpt update. selalu tgk blog tapi tak tau apa nak diceritakan. alhamdulillah, perjalanan urusan di sini dan juga di es-kei-kei-di berjalan dengan lancar. rakan sejawat yg baik dan rajin menolong buatkan aku serta partner rasa selesa dan mudah untuk bergaul mesra. kanak-kanan ribena pun ok walaupun kelihatannya cikgu nur telah mula menunjukkan belangnya. kanak-kanak ribena takut untuk masuk kelas lambat. hehehe...

rasakan kuasa!

esok bakal pulang ke kampung halaman. mungkin bertolak setelah program di sekolah habis. jenuh juga diketawakan rakan sejawat. katanya, kami ni memang tak lekang dari kampung halaman. oh ya! ramai juga rakan sejawat yang berasal dari negeri kami. apa lagi.... rasa macam kat negeri sendiri. pekat je keluar loghat kami ni..

setakat ini dahulu. blog akan dikemaskini setelah selamat tiba di kampung halaman. mungkin di sana ada idea yang beribu-ribu lemon. sini sejuk sampai beku idea di dalam otak!

sejuuuukkk..
serius, bercinta dulu sebelum mandi pagi-pagi tu. pukul 10 pun masih ada kabus kat gunung-ganang di depan ni. tiap-tiap malam tido dengan baju sejuk. fuh.. boleh menggigil tau i cakap you.

oklah..
sehingga bertemu lagi..

selamat hari raya cinta

erk..selamat hari raya cina...



4 kesan jari:

IMANSHAH said...

salam

wah dah praktikum ya..tahniah

Beruwang said...

jangan tak mandi pagi udah le

Umie said...

Salam,

kat sini skrg takleh nak mandi pagi2..beku!!! hohoho

patungcendana said...

kat mana ni? selamat pulang ke kampung halaman...

re:...excited juga rasa nak dapat menantu...nanti jadi nenek pula...hehe. gambar2 belum dapat lagi...dapat nanti saya upload.

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa