22 December 2010

E.N.T.I.T.I.

rindu
pada satu entiti
rapuh keras lembut jaguh

jauh
faktor juga kekuatan
ada dalam tiada

tiba waktu bersatu
masa singkat padat
kembali haluan berlainan


nota pendek si merah jambu:
spontan
tak faham

8 kesan jari:

Beruwang said...

selamat berjuang

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

ber_u_wang:

berjuang?
bro paham ape dr sini?
sebab saya tak paham ape yg saya post tu..
hukhhuk

hans said...

hahahaha
den pun tak faham cikgu

P/S : Saya Nak Minta Tolong! Anak Saya Ada Penyakit Jantung Berlubang!

IMANSHAH said...

caner bak buat reply komen macam nur tu..chanteek

sukaxplo said...

salam...
ajar camner nak buat komen ada background tuh
hehehe

Idalara said...

salam Nur
hmmm..akak pun tak faham apa2..heheh

Cikbelog said...

garu-garu dagu tanda tak paham hee..cuba mendalami lagi =.=

beautiful_rose said...

sangat puitis dan mendalam nur...
tapi aku cuba gan nak fahami

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa