02 September 2010

Free Akhirnya...

hari terakhir pbs...

seronok... sebab tugasan selama 2 minggu berakhir sudah. tapi perlu menyiapkan segala laporan dan dijadikan portfolio untuk dihantar dalam tempoh 2 minggu lagi. moga2 terus diberi kekuatan untuk melaksanakan segala tugasan dengan baik dan mengikut tempoh yang ada.

tapi lastly rasa sedih. tambah pula lepas sembang2 dgn guru2 lain dan juga kerani. then ternampak bebudak yg tunduk bila nmpk kami.. yg asyik minta diambil fotonya.

teruja! bila dgr lagu raya masa nak balik..

agak terkejut!

selalunya lagu cina. ternganga mulut tadi. sampaikan pak ustaz tegur.

"haa.. apa lagi. balik la kg."

kwn.. "ustaz..kami dah pun berada di kg.."

nur.. "ustaz lupa la tu.."

hahahaha! pak ustaz ketawa kuat. sempat lagi dia pesan sebelum balik..

"mana pun kita pi. bos tetap bos. kena hormat walaupun tak setuju dengan pendapat dia."

"baik enciiiik!"

"hampa 2 org nih..nak jadi cikgu mcm mana.. mcm budak2.."

nur.. "saya memang budak2.. ala2 kanak2 ribena.."

kawan... "ces kamu.."


6 kesan jari:

GRuNGe said...

Yea yea. Balik kampung. Owh, bukan Nur garang ke? Bila masa pulak jadik kanak-kanak ribena ni? :P Selalunya garangggggggggg.

NuR said...

grunge:

haha..
jadi je garang tadi.
marah budak tu tak buat ikatan masa kadet.
padahal nur tak berhak pun.
hikhik!

white rose said...

nur, pbs wat kat sekolah lama ke?
lama tak wat pbs tu?

nur kanak2 ribena ke?
ke cikgu suke minum ayaq ribena?
hikhik

Sirah@Cyrah said...

nur ni memang kanak2 ribena...susah sebenarnya nak tengok dia marah...dia lebih suka senyap daripada naik angin..hehehe...betul x apa yang aku cakap ni?? ^^

hans said...

hahahah
teman dah dkt kampung pun
hohoho

P/S : Nak Buat Kejutan Tapi Tiba - Tiba....Hahaha!

NuR said...

white rose:
eh..
baru perasan
dah lama rupanya tak minum ribena
kena cari ni..


Sirah:
hoho..
yeke aku mcm tu?
dulu mcm tu ek?


hans:
seronok betul kamu balik
haa..tula..
lain kali bagitau mak ayah bila kamu mahu pulang..
hehe..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa