17 August 2010

Menghitung Hari


Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kunanti apakan ada
Jalan cerita kisah yang panjang


alhamdulillah..
dah seminggu kita berpuasa. arini berbuka sorang2. first time ever! teringat bonda di kg. kawan2 serumah berbuka dgn classmate diaorg. ni la nasib kalo housemate bkn satu kelas. nak pegi tapi mcm segan. jadi dok la rumah. mlm ni pula deme tu tgk wayang. nur ni tgk laptop je la. mengadap assignment yg bertimbun.

bkn anti sosial tapi mungkin masa yg tak sesuai. arini ada kelas olahraga walaupun hari puasa. deme takde.. jadi tahap keletihan sedikit sebanyak memberi kesan kpd diri ni.. kadang2 lebih selesa berada di rumah. entah kenapa. rasa malas nak kuar kalau takde hal yg penting.

emm....

esok dah hari rabu..
hari jumaat dah boleh pulang ke kg halaman. syoknya!


3 kesan jari:

ber_u_wang said...

berbuka apa tadi

beautiful_rose said...

bila sendirian dan keseorangan
itulah masa yang sesuai untuk muhasabah diri...

seronoknya kamu dapat balik kampung... =)

blueCITY® said...

salam nur,

hehheeh akak dah biasa buka sorang2 dah bertahun2...
kdg2 lebih bagus sebab cepat dan cepat solat maghrib dan cepat g surau terawih...

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa