18 August 2010

Esok hari KHAMIS!

pastinya aku masih giat membilang hari walaupun arini terasa waktu tu lmbt berlalu. hati sudah tidak sabar lagi utk berada di kg. sedikit sebyk mcm lupa kerja yg bertimbun di dlm fail.

aduh!

ramai yg bertanya kenapa aku tak join kawan serumah berbuka semlm. majoritinya dari kelas mereka. aku tanpa segan silu ckp, "aku segan. aku malu la" lantas saja diketawakan. biarla... pemalu sgt ke aku ni? pendiam kan?


2 kesan jari:

ber_u_wang said...

sabo erk.. lusa dah boleh balik..


kirim salam sama mami

yoro okino said...

selamat balik kg..awal nyer balik

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa