11 June 2010

KiNi MeReHaTkaN DiRi | MuNCuL

salam...

masih adakah pembaca yg singgah di sini? 

perjalanan kehidupan menuntut utk mengorbankan sesuatu yg disukai.. 
yg digemari.. 
yg menjadi rutin... 
hinggakan pada satu ketika
aku rasa sudah tiada nafsu utk berblogging. 

apa aku harus menutup akaun ini? 

terima kasih tedi... dikau masih mengingatiku. 
terima kasih hans.. tak lupa memberitahu tentang cerita di blog kamu di sini.. 

idea kering. kadangkala pusing memikirkan. ahh..merepek sudah!

ingin sekali menjadi tedi.. seringkali update..
ingin juga menjadi hans... ada saja cerita. aku masih berhutang sesuatu dgn kamu. akan ku langsaikan nanti.
ingin sgt menjadi zara... aksara membuai jiwa

idea di minda terasa sendat!

oh.. officially arini baru aku bercuti dgn erti kata sebenarnya.
merehatkan diri di ceruk kota.

mungkin ini percubaan utk kembali beraksi
di pentas sendiri tanpa hadirin
otak sarat dgn cerita utk dikongsi
cuba utk diluahkan di sini

aku cuba...
eden toraii...

0 kesan jari:

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa