01 May 2010

SeRiUs! BiLa LaWaK tak UnDaNG KeTaWa...


thinking Pictures, Images and Photos

tiba-tiba hati meruntun hiba. entah apa merasuk diri. semalam, aku bagaikan tidak tentu arah. emosi secara zahirnya terpamer indah.. di dalam aku bagaikan menangis sedih. aku tak pasti fikirkan tentang apa. ah.. tipu! mana mungkin tak tahu. lihat.. aku cuba untuk tipu diri sendiri lagi.

tengahari ini.. airmata seakan mahu menitis. tapi ku seka. fruitdaughter ku di sebelah... aku harus tahan dari ia melimpah turun. dia terus berceloteh melukis gambar ku yg dibayangkan akan menjadi gemuk gedempol dan mempunyai berat 100 kg. aduhai... entah kenapa, gurauan mu itu tidak mencuit hati ku ini. kasihan pada kamu syabin...

mungkin ini padahnya bila menyimpan segalanya di hati. menyumbat segala intipati kisah di situ. buatkan ia penuh dan melimpah.


*.:。✿*゚゚・✿.。.:*♪♫•*¨*•.¸¸❤
¸¸.•*¨*•♫♪*.:。 ✿*゚゚・✿.。.:*
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ [̲̅N̲̅][̲̅u̲̅][̲̅R̲̅] Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
*.:。✿*゚゚・ ✿.。.:*˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙*.:。✿*゚゚・✿.。.:*


nota pendek si merah jambu:
maafkan aku.. terima kasih pada kamu kerana memahami.


1 kesan jari:

Anonymous said...

sabar okeyh!

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa