11 May 2010

JaHaT TaK?

5B..

nur: please submit your book now.

semua kanak2 ribena meluru ke depan.

nur: sapa lagi tak hantar buku ni.

afiq: woi...fathu.. hang tak hantaq buku ka?

fathurrahman: aa..sat

nur: laa.. bucuk2 teacher ni ke yg lmbt hantar.

dia sengih...

tetiba...

fathurrahman: teacher.. exam aritu mcm mana? teacher dpt A tak?

nur: aa?? exam yg mana?

fathurrahman: ala..yg teacher tak mai masa lepas birthday teacher tu

nur: oo.. tak tau lagi dpt apa

wan: awat lambat tau teacher?

nur: memang lmbt skit. kena sabar

fathurrahman: saya doakan teacher lulus.


nur senyum...

wan: teacher nak belajar kat mana?

fathurrahman: teacher tetap ada sini kan?

nur: kalau lulus, takde kat sini.

fathurrahman: hah?? emm teacher..

nur: kenapa?

fathurrahman: boleh dak kalo nak doa teacher jgn lulus.

nur: kenapa pula?

zamir: nanti kalau teacher lulus.. sapa nak ajaq kami?

fathurrahman: jahat dak kalau doa mcm tu?

nur: aa...tak kot. tapi jgn la doa mcm tu..huhu

wan: kesian la kami teacher..


andai ada rezeki demi masa depan
langkah ini akan diteruskan.
walaupun sedih lirih
hingga terpaksa tinggalkan kamu....

6 kesan jari:

Jantan Keparat said...

adoyai!
bagus nyer anak murid cmtue!

embun d tengah malam said...

rasa terharu sungguh dgn entri ni

Cap Api said...

sayangnyer anak murid kat cikgu dia.. heheh..

ladymiaka86 said...

ermmm.. terharunya dpt anak murid camtu.. syg btol diorg kat nur ye.. so sweet.. suka btol kanak2.. chumel jer.. huhu

Sirah@Cyrah said...

hehehe...kiut diorang!!

hans said...

wah
kanak2 ribena menyanyangi cikgu nur

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa