28 February 2010

SeTeLaH BiSu... KiNi Ku KeMBaLi

berkurun tak menyentuh blog. terasa bagai satu kehilangan tapi tak dpt berbuat apa2 dengan tugas yg tak segan silu berkunjung tiba. waktu yg berdetik berlarian meninggalkan dan ku terus mengejar waktu itu. akhirnya, hari yg berbahagia seperti hari ahad ni, ku dapat bergoyang kaki, melepaskan penat lelah dengan berehat sepenuhnya di rumah. yeayyy! amat berbaloi!

cett...skemanya ayat di atas tu.. haha!

boleh kata 2 minggu juga nur tak update sebarang berita di sini. hujung2 bulan ni baru la dpt update. tu pun sebab arini cuti. kalo tak.. emm.. tapi harap2 nya dpt update seperti waktu biasa lepas ni.

perkembangan kanak2 ribena. mereka ok saja dan ada yg masih takutkan nur sampaikan tak mau datang skolah. yelah tu.. tapi bukan nur aje. abis sumer cikgu dikatanya garang. sampaikan cikgu yg memang payah utk nmpk marah tu pun terkena tempiasnya. bkn masalah pd guru, tapi dia sendiri agaknya. dah darjah 5, tapi mak kena tunggu. sebabkan mak tak larat nak tunggu, jadi balik la mcm tu aje sblm abis waktu persekolahan. hasilnya... kanak2 ribena ni ketinggalan dlm pelajaran. cian kan? tapi waktu hari sukan bkn main lg datang sekolah tanpa ditemani mak, ayah atau pakcik van.. siap gelak tanpa rasa bersalah. bila tanye nape tak datang, senyum je. haa.. penah sekali pakcik van tunggu dlm kelas semata-mata nak bagi budak ni belajar. bagus tul pakcik van tu.. hehe!



nota pendek si merah jambu:
ada sesuatu utk entry akan datang... tungguuuuu!


3 kesan jari:

white rose said...

hai nur...

kanak2 ni mcm2 ragam...mereka memerlukan perhatian...2je...
stiap guru berlainan watak...ada yg cool, ada yg garang...ape2 pun itulah gaya seorg guru...jika semua guru sama je, mcmana murid nk jadikan idola...

ber_u_wang said...

welkam back cik gu

Idalara said...

salam nur..selamat kembali menceriakan dunia maya ini..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa