05 February 2010

jom... buat sesuatu! sebelum ia melekat. sukar ditanggal.



"makcik... ada jual tak alat menimbang emosi kat kedai ni?"


rasa rimas


terasa seperti mahu menyuarakan seperti itu.. tapi mana nak ada. penimbang berat ada la.. ku perlukan alat penimbang itu utk memastikan emosi ku berada di tahap yg baik atau tidak. kenapa sejak akhir ni... emm sejak februari. pasti! terasa hilang 10% rasa riang waktu di sekolah.



nota pendek si merah jambu:
mahu ke mall selepas kelas tuisyen petang ni.

7 kesan jari:

mamai said...

10% itu banyak dan itu amat bahaya harus segera berubat

Faarihin said...

kalau ada penimbang tu.. saya pun nak beli gak.. hihihi.. (^__^)

GhOsToNe said...

setuju!
blaja pon emosi x stabil!

sI tEDI said...

emosi aku stabil! Alhamdulillah. Buat setakat ini

ber_uwang said...

erk...

Ah Fatt said...

tringat Tragedi Februari ke tice?

insan pendidik said...

salam NuR,

nanti IP cipta alat penimbang emosi tu hehe

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa