22 January 2010

Waktu dulu... satu kisah

sedang aku makan tadi sambil tgk citer aliff firdaus
telefon bunyi. dgr lagu arab..
aku tengok dan terus ke dapur.
mak tanye, "awat tak angkat? kot abg hang telepon."
aku, "biarlah. kalo abg2 telepon ada lagu lain bunyi."
mak tengok nombor tu.. "aku tau sapa. awat dia kacau hang lagi ni."
aku biarkan pertanyaan tu tak berjawab.

ini satu kisah yg aku tak pernah ceritakan pada sesiapa...

kisah setahun lepas
aku bertemu dia utk dapatkan penjelasan beberapa hari sblm dia berkahwin.. dan itu merupakan pertemuan pertama setelah aku terima panggilan dia pada jam 2 pagi tu yg mengatakan dia akan kawin dlm masa 2 minggu lagi pada waktu tersebut.. aku mahu buat perhitungan dan aku nak tau sebab musababnya kenapa dia buat mcmtu. kami bertemu di satu tempat, alih2 boleh dia ajak aku teman pegi beli songkok utk majlis akad nikah.. nah.. hati yg panas menjadi lebih panas. lantas aku hadiahkan penampar sulungku pada mukanya sbg hadiah perkahwinan.. aku terus drive keta balik.

adakah tega bagi kamu melakukan sebegitu pada org yg pernah kamu sayang????

hingga kini, ucapan maaf belum ku ucapkan.
biar masa jadi penentu utk hati bersedia memaafkan..


9 kesan jari:

sI tEDI said...

kalau aku.. selepas tampar.. haiahkan tendangan sulung ke anunya!!

biar dia mandul!!

la la la la

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

arrr kak nur kite teringin nak buat macam tuh jugak..haih tapi x kuat mcm akak.

he deserve it.

maiyah said...

bik ko.. eeeeee geram le plak.. saje je dia buat camtu

Ummu Ammar said...

Nur..

Tragisnya kisah Nur ni..sabar yer dik..

mamai said...

awat bagi penampar ajer bagi la penerajang sekali

yoro okino said...

klu sya bukn tampar jer..
tendang n penyepak skali
huhuhuh

piNky LuCiA said...

sabarlaa nur.. mungkin itu bukan jodoh nur.. huhu

waNiedotCoM85 said...

did you really slap him???
cool...can imagine that..! heh well kak bersabo je la kak
put the past behind ya...
sume nih pasti de hikmah die
smile always k..!

ber_uwang said...

bagi H1N1 je...

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa