22 January 2010

KeJaM


♫ petikan lagu kejam ♫

kau kejam dan hukum
segalanya padaku

engkau kelar hatiku pada cinta

lemas kala mengingatimu,
terpedaya

engkau memaksa
hatiku berubah






kau sgt kejam...
setahun aku tak ganggu kehidupan kamu dan ku tak ingin ganggu
kenapa kau harus ganggu kehidupan aku kembali???
faham2 lah sendiri..
bila call, tak dijawab
bila sms, tak dibalas
tolong jangan hampiri aku lagi

kau sgt kejam...
bila mms gamba anak kesayangan kamu
berserta tarikh lahir, masa lahir serta nama
apa motif di sebalik ni???
kau mahu aku kata "wah bahagianya.."
kau bahagia atau tidak itu bukan urusan aku
urusan aku hanya utk mencari kebahagiaan utk diriku sendiri


nota pendek si merah jambu:
aku selalu doakan dia bahagia agar dia tidak mengganggu kehidupan ku lagi...



12 kesan jari:

mamai said...

sangat kejam....ada apa2 yang bro leh tolong hehehehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

sedihnya...kejamnya.....

GhOsToNe said...

AKAK..

SABAR2!!

al-lavendari said...

dia bukan sahaja kejam tapi sadis .. suka bila tengok orang sengsara. bagus doa awak itu ..biarlah dia kejam.

ai@reel said...

salam.

jgn disimpan sifat kebencian itu..terima dan radhalah ia dengan hati yg tenang

insyallah akan tercpai hasratmu jika diizinkan ALLAH

CIK IZ said...

nur..
terus bangun yer..

bahagia nur ada di depan sana..

senyumlah~

blueCITY said...

hmmmmmmmmmmm


semoga tabah selalu

maiyah said...

sabar..

.siv. said...

time neh lah tunjuk kite kuat kak.
juz say "wah comel nye"
nty die sendiri akan terdiam.

insan pendidik said...

salam NuR,

emmm tuka je no henpon abis cite...

cik CumeY said...

sokong cakap siv..

tapi orang macam tu kadang2 just sajer nak tunjuk bahagia..

maybe dia sakit hati tgk kamu bole berdiri tanpa dia :)


jgn sedey okay dear?

tuhan itu maha adil :)

ber_uwang said...

nak .. hantar dia gi haiti tak.. kasi gegar hati dia yg kejam itu

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa