02 February 2010

SeNaRai PeSeRTa CoNTesT

ini adalah peserta contest riang ria kanak2 ribena. hanya tiga peserta..apapun nur ucapkan ribuan terima kasih.. dan nur lihat faktor kesibukan nur membuatkan nur terlepas acara mempromosikan contest. huhu.. kena belajar strategi pemasaran ni..

ok.. anda boleh click pada nama tersebuat kerana nur buka utk undian pada nama di bawah.. markah undian akan ditambah dgn markah dari juri yg dipilih tanpa paksaan...hikhik!

selamat membaca...







9 kesan jari:

kawie2020 said...

kawie pilih tedi... hehhehehhehe

{lumut} said...

nape i x tau ade ontest??iskkk..hehe

maiyah said...

dah pilih

Faarihin said...

saya terlepas contest ni.. kalau tak memang nak masuk gak.. huhuhu.. takperlah takder rezeki.. semoga berjaya semuanya.. semua saya suka.. hohohoo.. (^__^)

mamai said...

eh kenapa nama bro tak ada yer

hans said...

owh, 3 orang jer ker cikgu?
xsangka 3 jer...
apa2pun moga pemenangnya adalah yang terbaik dari 3 nih....

Ah Fatt said...

aku pun x tau ada contest tice

Ah Fatt said...

aku pun x tau ada contest tice

Anonymous said...

ien plih sayu pilu!! hehehe..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa