28 January 2010

PeNaT

emo cartoon Pictures, Images and Photos

sensitif arini
cuba luahkan pada seseorang...
thanks D for listening
tapi rasa tu masih ada, tak terluah
masih terbuku di dalam
aku penat...
aku penat menjaga hati org
aku penat menjawab pertanyaan org
aku penat utk memikirkan
aku penat sgt
sbb org tak tahu apa yg berlaku


nota pendek si merah jambu:
tarikh contest telah tamat..
nur akan umumkan nanti bila keadaan tenang
thanks for those yg join contest ni





5 kesan jari:

deen said...

"Kadang-kala tuhan sembunyikan matahari , didatangkan kita dengan petir dan kilat.
Kita menanggis dan tertanya-tanya dimana hilangnya sinar. Rupa-rupanya Tuhan nak hadiahkan kita sebuah pelangi yang indah."

Sirah@Cyrah said...

ko masih ada aku kan???ko lupa ek dgn kwn ko ni??

white rose said...

sabarlaah nur...
penat itu berbaloi jika kita terus bertahan...

ni lah dugaan yg kita trima dri YANG MAHA ESA...DIA MAHA PENGASIH, DIA xkn biarkan hamba2NYA...

mamai said...

the best thing yang kena buat luahkan pada perasaan tu pada orang yang sepatutnya

Nida said...

Pengorbanan Nur akan dibalas suatu hari nanti, Insya Allah.. banyakkan bersabar ye dik

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa