16 December 2009

mAsA bErLaLu... BeGiTu CePaT !


bakal setahun besok...

cepatnya masa berlalu...

rasa macam baru semalam ku belajar nak buat blog

;)


nota pendek si merah jambu:
buat mu hafiy, my fruitson (anak buah) yg comeii
tahniah atas berita pagi tadi
ayah, mak dan atok tentunya rasa amat lega..
dan cu rasa tak besh..
sbb kurang kuantiti manusia dlm kereta tahun depan
huhuhu... peluang utk menyakat kamu pun makin mengecil..



20 kesan jari:

kawie2020 said...

hepi besday buat cerita dari hati nur... semoga terus berkarya...

hisham said...

salam ckgu ribena..samela..sy pun rase mcm xdi bljr wat blog...hehehe

hisham said...

salam ckgu ribena..samela..sy pun rase mcm xdi bljr wat blog...hehehe

NuR said...

[.: kawie2020 :.]

terima kasih kawie
kamu org pertama
ulangtahunnya besok

lama benar tak nmpk..
rindu sudah dgn komen kamu..

NuR said...

[.: hisham :.]

salam sham

hehe..
sama pulak ek..
cepat tul rasa nak tua ni..
huhuhuu

joegrimjow said...

appy anniversary in advandce
erkk

sI tEDI said...

selamat ulangtahun blog nur!

ladymiaka86 said...

hepi anniversary utk blog cik nur..

ber_uwang said...

selamat menyambut ulang tahun blog..

maiyah said...

ulngtahun ke.. mana keknya :D

anaklaut said...

salam...

cepatnya masa bergulirkan nur..
tak terasa masa berlalu

pasti di blog nur ni banyak menimpan suka duka..

syukur dengan blog kita dapat mengeratkan ukhwah meskipun di dunia maya.:)

nur,

Perjalanan kehidupan yang panjang- kita pause sekejap – perlukan semakan. Tanya diri sendiri, lihat wajah di cermin, kaji hati dan perasaan dan mungkin perlu pertukaran prioriti sasaran.


bangga mengenalimu.

NuR said...

[.: joegrimjow:.]

thanks joe..
tak mau neslo masin ye.
;)

NuR said...

[.: si tedi :.]

thanks cik tedi
terima kasih selalu singgah di sini.

NuR said...

[.: ladymiaka86 :.]

thanks ladymiaka

terima kasih juga buat kamu
selalu singgah di sini

NuR said...

[.: ber_uwang :.]

terima kasih bro

NuR said...

[.: maiyah :.]

aa..kek tak beli la kak..
huhuhu...

NuR said...

[.: anaklaut :.]

terima kasih atas kata2 tu..
blog ni terlalu bermakna..

thanks..

hans said...

owh,dah setahun ekk?
tahniah

blueCITY said...

salam cik nur,

heeeeeeeeeee
tahniah!!
selamat ulang tahun berbelog
ekekek


salam maal hijrah

d_pocoyo said...

"ibu, kasilah hadiah tuk kta...kta nk jugak baju baru, gincu baru, rambut bru..."

~slmt ulang thn ye burung hantoo...
~ngeee

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa