22 November 2009

BULAN


kau nampak, awan itu menangis?
berjuta kali menitis
kau lihat, bulan tak pun kelihatan
bersembunyi di balik awan

seperti pungguk di atas dahan
aku juga rindukan bulan
sama-sama menanti
bila kan bulan muncul lagi


tercoret pada 22 november 2009
pada jam 11:32 pm

10 kesan jari:

maiyah said...

bulan akan muncul jua.. kesabaran akan meleraikan penantian :)

NuR said...

[.: maiyah :.]

hebatlah akak
leh meramal cuaca..
hikhik....

anaklaut said...

salam..

nur, skrg musim hujan...
bulan dilindungi awan...

NuR said...

[.: anaklaut :.]

salam.

oh..mcm tu ye cikgu sains..
cikgu math tak tau..


kalo naik basikal nak tengok bulan, agak2 leh sampai tak?

Nakamura Kazuki said...

awan akan menangis pada hujung tahun..mungkin awan merindui tahun ini yang penuh kenangan manis....

Nida said...

Perlu apa ditunggu pada bulan.. sedangkan banyak lagi bintang yg bergemerlapan di dada langit

blueCITY said...

heeeeeeeee

seperti pungguk rindukan bulan
sabarlah...
pasti rembulan itu milikmu jua
ehheeh

NuR said...

[.: nakamura kazuki :.]

owh..
begitu kisahnya.
ambe tak tau jiran sblh skolah..

NuR said...

[.: nida :.]

bulan tetap istimewa sbb ada satu saje...
tapi bintang pun cantik jugee..
hehe...

NuR said...

[.: bluecity :.]

sis...
rembulan mana tu?
tolong search location nye..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa