23 October 2009

HARI TERAKHIR

arini merupakan hari terakhir nur bersama kanak2 ribena pusat tuisyen A.B.
tapi utk sesi 2009. kiranya nur bercuti la skrg.
insyaAllah, kelas akan bermula balik pada bulan disember.
utk sesi persediaan subjek pd tahun 2010.
kiranya lepas ni boleh la ditumpukan sepenuhnya pd aktiviti di skolah.
byk keje yg menanti, marking paper final exam kanak2 ribena.
pastu dgn preparation utk majlis anugerah kecemerlangan dan juga majlis khatam al-quran peringkat skolah.

ok. jom tgk aksi kanak2 ribena pada pagi dan petang tadi.
aktivitinya, hari ulangkaji sedonia...

kelas darjah 4...
english dan mathematics.

oo.. amira tiru ummi ye?
(kedudukan : baris hadapan, baju biru tudung putih = amira, baju dan tudung hitam putih = ummi)

khusyuk betul si faizal ni..
(kedudukan :
baris hadapan, di tengah2)

sesi discussion ke ape ni ??
ish.. zulhafizi yg gebu ni leh lak tanye si izzuddin.
(kedudukan :
baris tengah, baju oren = izzuddin, dan baju blue black = zulhafizi)
oh ya.. pelajar lelaki ini suka menganggu pelajar perempuan..

pelajar perempuan darjah 4...
khusyuk jawab english test..


kelas darjah 3..
mathematics

pelajar perempuan darjah 3..
selalunya kelas ni penuh..

arini separuh..
gi jalan2 la tu.

pelajar lelaki darjah 3...
baju merah tu merupakan adik si faizal di atas..
antara pelajar yg smart dan bagi respond yg baik.
(kedudukan : baris kedua, baju warna merah)

didoakan semoga mereka dpt menjawab soalan peperiksaan akhir tahun dengan baik.
tamatlah sudah sesi pembelajaran bersama teacher nur.
teacher yg suka dera kanak2 ribena dgn bagi byk soalan.
hikhik...

WISH YOU ALL THE BEST KIDS...
GOOD LUCK !

7 kesan jari:

ber_uwang said...

wah semua tunduk aje... cik gu nur ni mesti garang kan. takut bebudak tu

miSs siv said...

akak..
kem salam pd adik si faizal..
mau kawin dgn die boleh?
=p

NuR said...

.: ber_uwang :.

haha..
berlakon je bebudak tu bro.
kata nak amik gamba.
terus tunjuk muka serius belajar.

NuR said...

.: miss siv :.

adik si faizal?
nama dia faizal hakimi.
agaknya adik beradik yg lelaki ada nama faizal kat dpn tu..
oh.. bulan 12 nanti baru bagitau, leh ke?
sbb tak jumpa diaorg dah..

sI tEDI said...

selamat bercuti nur :)

mamai said...

puas cari cikgu kelas tapi tak nampak pun

rama2hatiku said...

teacher rupanya.. =)

salam ziarah...

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa