16 August 2009

SUARA KEHIDUPAN

Suara kehidupanku
memang tak akan mampu menjangkau telinga kehidupanmu
tapi marilah kita cuba saling bicara
barangkali kita dapat mengusir kesepian dan tidak merasa jemu

suara kehidupan menuntut manusia utk kembali menunaikan tanggungjawab yg digalas...suara kehidupan menuntut manusia utk meneruskan kehidupan biarpun diasak dgn pelbagai duri rintangan...

suara kehidupan nur...
setelah berbahagia dgn cuti 4 hari ditambah jumaat sabtu.. jumlahnya jadi 6 hari. emm.. arini seperti biasa kembali ke sekolah. isk..isk.. kembali bekerja! tak beshnyer kalo cuti byk hari mcm ni. mula la rasa malas nak pegi skolah. maka, akan bermulanya episod sunday blues..

agaknya kanak2 ribena tu mesti rasa mcm ni juga kan?


7 kesan jari:

anaklaut said...

salam...nur,

biasalah bila dah cuti lama2..anaklaut pun pernah rasa mcm tu..:))

mamai said...

sunday blues....tak apa cikgu jgn blues nanti kanak-kanak ribena blurr

NuR said...

.: anaklaut :.

huhu..
tu la kan..
blues je arini jadinya
rasa masih di awang-awangan bercuti..
hikhik!

=)

NuR said...

.: mamai :.

bro..
depan kanak2 ribena kena rock..
bila sorang2 blues la jadinya..
hikhik!

LiNda said...

Salam Nur..

wahhh sigadis manis ..berstatus guru . Bagus. sangat mulia dimata anak2 kecil .

sunday blues ? hermm... senang jek.., kena makan askerem sunday okeh! ekekeke

NuR said...

.: linda :.

wah..
petua yg besh tu
time kasih kak...
hikhik!
mula la terbayang aiskrim sunday buh coklat..

terima kasih melawat blog nur..

<< s| tED| >> said...

cikgu kalau kena penyakit ahad.. budak2 pun berjangkit.. ekekeke

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa