12 August 2009

MY DAY

my beautiful day
=
hari yg cantik ihikhik


huhu...
terasa happy di awal pagi ni
tak tau sebab ape
tapi rasa gembira aje

tapi....

bila buka blog
gi kat dashboard
tak leh tgk blog ape yg update
pastu hilang sumer blog yg nur follow..
hukhuk....

oh..
kenapa begini...
mcm mana nak blogwalkingnangih

huhu...
walaupun begitu
ia tidak menggugat kegembiraan saya sengihnampakgigi

17 kesan jari:

mamai said...

to day is not my day...mc dua hari demam waaaaa

arnamee said...

Salam ziarah.

kdgkala kejap jer jadi gitu, nnti ok lik;p

ummumishkah said...

Moga hapi2 sokmo nur! :)

NuR said...

.: mamai :.

uiks bro..
huhu ciannyer..
mkn bubur tau..
minum orange juice/or green apple juice
air kelapa pun ok
kuar pakai mask..

hehe..
byk tul pesanan cikgu ribena nih..
mc dua hari rehat sepuasnya...

=)

NuR said...

.: arnamee :.

salam arnamee

oh ye ke?
kira main sembunyi2 dgn kita la ni ek?
cenggitu lak blogspot nih.
hehe..apepun terima kasih bagitau..

NuR said...

.: ummumishkah :.

akak..
insyaAllah..
happy cara sederhana je
tak mau lebih2..
hikhik!

<< s| tED| >> said...

bukan hilang tu nur.. sekejap je tu.. nanti ok balik.. aku pun selalu kena benda yg sama..

Anak Pendang Sekeluarga said...

Salam,apa khabar,saya dah kembali ke blog,minta maaf menyepi lama,lama saya tak tulis di ruang komen ini.hu3o...terima kasih...

Anak Pendang Sekeluarga said...

Salam,apa khabar,saya dah kembali ke blog,minta maaf menyepi lama,lama saya tak tulis di ruang komen ini.hu3o...terima kasih...

Anak Pendang Sekeluarga said...

Salam,apa khabar,saya dah kembali ke blog,minta maaf menyepi lama,lama saya tak tulis di ruang komen ini.hu3o...terima kasih...

Eyna's said...

Btul tu Nur...
yg akk pun kekadang tak kluar beberapa ari...
ingat ilang trus...
tapi alhamdulillah ok smula stakat ni...

Nakamura Kazuki said...

bila hilang seorang kawan..pasti 10 orang sedia tunggu untuk berkawan...

Monkey D Luffy said...

kasiannnnnnn

Cik Skaf said...

salam Nur, biasanya bila pagi2 dah hepi, sampai ke malam hepi tu berkekalan, walau apapun yg berlaku di pertengahannya. Ttp boleh di redah dgn senyuman.. :)

GRuNGe said...

Kadang-kadang kita sedih, kadang-kadang kita gembira. Kadang-kaang kita blur.

anaklaut said...

salam..nur,

tq sudi ambik award anaklaut..:))

moga setiap hari, adalah hari yang happy pada nur.:))

Chekgu BaniHassim said...

biasalah tu nur...
gangguan teknologi ni mmg kdg2 takleh nk elak...
sabar je laaa

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa