20 August 2009

JAUH DI SUDUT HATI


Jauh di sudut hati
ada waktu-waktunya
aku berdoa
mencari ketenangan
jua kekuatan
dalam mencari jawapan

Akan sesia sahaja
kau cuba mengerti
ada rahsia yg tak mungkin
akan engkau fahaminya

Biarkan
biarkan saja berlalu
biarkan saja begitu
biarkanlah ia menjadi satu rahsia


tercoret pada 16 Jun 2006
pada pukul 1:39 am

13 kesan jari:

anaklaut said...

salam..nur,

syahdunya baca puisi jauh di sudut hati ni..

apapun..moga nur bahagia selalu.:)

ber_uwang said...

ada yang kita kena kongsi, ada yang kita kena simpan sendiri..

selamat berpuasa

yoro okino said...

ader masa nyer kiter mau
waktu tuk diri sendiri
tapi jgn lama2..xelok gakk

<< s| tED| >> said...

biar terus menjadi rahsia dan tidak akan terbukuntuk sesiapa :)

mamai said...

ada rahsia nie nak kena korek rahsia nie...boleh jadi cerita panas...

selamat berpuasa NUR....

hanis said...

salam.

pertama kali singgah dah mentinggalkan kumen di sini. salam kenal ye nur.

puisi yang indah. betul. ada yang perlu dirahsiakan.

NuR said...

.: anaklaut :.

salam anaklaut

terima kasih kerana mendoakan..
semoga al pun bahagia selalu

=)

NuR said...

.: ber_uwang :.

tul tu ber_uwang
selamt berpuasa...

NuR said...

.: yoro okino :.

hehe...
yoro nih..
nape tak elok kalo lama2?

NuR said...

.: tedi :.

puitis sungguh kata2 cik tedi ni
haa.. masa kat skolah tadi nmpk kucing kaler oren. teringat kat cik tedi..

NuR said...

.: mamai :.

hehe
rahsia ape yg bro nak korek ni?
agensi bro ok?

selamat berpuasa bro

NuR said...

.: hanis :.

salam hanis
terima kasih singgah ke sini..

terima kasih..
hanya puisi biasa..
puisi yg dah lama..

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD said...

salam..selamat menjalani ibadah puasa..lakukanlah ibadah pd bulan ramadhan ini seolah-olah ini adalah ramadhan yang terakhir buat dri kita..salam alaik..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa