03 July 2009

YEAY!

kelmarin dpt award ni dari mama amanda(ieda)..
baru arini nur tempek kat sini.
semlm agak busy dan penat
so ni baru dpt online dgn rasa suka hati.

actually aritu dpt award yg mcm ni juga dari sis eyna..
apepun ucapan terima kasih nur ucapkan pada ieda bagi award ni kat nur...
thank you ieda.. cium5x


sengihnampakgigi


8 kesan jari:

anaklaut said...

salam....nur,


wah..banyak dapat award tu...:))

iedaLUVsham said...

CECAME..HEHEH =)

anaklaut said...

salam....NuR,

anaklaut senyum je membaca komen nur..

tq nur..

NuR said...

.: anaklaut :.

hehe..skit je..
alhamdulillah, itu pun org bagi..

anak laut pun dpt byk juga kan..
buktinya ada di blog anak laut tu..
=)


.: iedaluvsham :.

hehe..
ieda..lain kali nak lagi..
hikhik..

NuR said...

.: anaklaut :.

hehe..
ada yg mencuit hati anaklaut ke?
emm.. semoga cepat sembuh dan ceria hendaknya..

anaklaut said...

salam..NuR,

kadang2 memang bengang jugak nur...tapi tak ape orang malaysia sangat peramah..

takdelah yang anggap busy body..(saya rasa)

tq singgah..

NuR said...

.: anaklaut :.

yaa.. kita kena positif dlm memandang isu ini.. <<< ayat dah mcm dlm parlimen pulak :D

tq anaka laut atas ulasan anda..

SRISUFI said...

Salam sis..

hohoho

RINDU seh...

;)

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa