20 May 2009

لاݢو تيما

السلام عليکم


الاهاي... جڠه بلوݢ اريني. بيلايک ڤوڽا بيلايک، روڤا-روڤاڽ تق اد لاݢو. ڤاتوت له راس لاين.

ادوه.. لاݢو تيما بلوݢ نور هيلڠ! سباݢاي ݢنتي، نور ده توکر دڠن لاݢو يڠ بارو.

کناڤ لاݢو مندايو-دايو؟
ايت اداله لاݢو يڠ نور سلالو ڽاڽيکن دالم هاتي.
لاݢو يڠ ممڤوڽاءي مقصود يڠ ترسنديري دالم هيدوڤ نور.



يا.. ايتله ديري نور.
بق کات ابڠ نور، ساڠتله سينتيمينتل.


لاين کن انتري نور کالي ني؟
چوما نق اجق کاون-کاون اونتوق باچ دان توليس جاوي




p/s: jom terjemah dalam rumi..!



5 kesan jari:

aya harith said...

agak lame x bace dlm jawi wat ku terpinga2 jap..

mcm2 la kak nur ni..

=P

A D I A said...

nak translate jawi ke rumi mcm pjg sgt nak tulis nnt hhehe. tapi nak tau pakai program apa boleh type dalam jawi ni ek? sorry la ketinggalan keretapi skit.

NuR said...

.: aya harith :.
hikhik. saje je. akak pun saje2 test coz dah lama kita tinggalkan.

.: A D I A :.
hehe.. takpe,nanti nur translatekan.

Chekgu BaniHassim said...

alahai...
jengah belog arini. belek punya belek, rupa-rupanye tak ada lagu. patutlah rasa lain.

aduh...lagu tema belog nur hilang! sebagai ganti, nur dah tukar ngn lagu yang baru...

erm...
jenuh la nak aku nk merumikan semua...
jenuh2...
masak2...
huhu

amacam, pandai tak aku rumikan...??

NuR said...

bravo....!

dikau memang hebat walaupun hanya separuh.. hikhik!

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa