04 April 2009

KHAT




cantik kan khat ni?
nur tak tahu pula khat yg dilukis berbentuk haiwan ni haram. adala minta ustaz yg paling senior kat sekolah lukiskan aritu. apepun terima kasih pada akudankhat kerana share info ni dgn kita semua.

sekolah nur adakan pertandingan khat bulan ni. dah diedarkan soalannya khamis aritu. esok adalah tarikh tutup. bermula la edisi penilaian karya kanak2 ribena ni. nur pula salah seorang dari 5 org ajk dlm persatuan khat. nak tau tak, antara semua ahli tu nur sorang je la yg takde basic langsung dlm khat ni. sekolah dulu pun bukannya sekolah agama. aish.... ahli lain tentu la ustaz dan ustazah. huhu.. nur je yg tersesat ke situ.

8 kesan jari:

Chekgu BaniHassim said...

tulisan khat cikgu nur sendiri takde ke??

Sufi Idany said...

Salam Nur? kabare? Haram ke nur khat bentuk2 binatang mcm tu? tk th lak akak.....

pulasperut said...

semekom..

NuR said...

.: cikgu BH :.
aish.. setakat ni tak mampu lagi cikgu. pen khat pun tak beli lagi.hikhik! insyaAllah, akan dtg mungkin

.: sufi idany :.
salam kak sufi.
tu la. nur pun tak tau. saudara akudankhat yg bagitau info tu. lupa pula sy nak tanye ustaz kat skolah.

.: pulasperut :.
waalaikumussalam.
selamat dtg pulasperut. perutnya slalu sakit ke? ;)
apepun ziarah la selalu ye..

Faris Ibrahim said...

Stuju dgn chekguBH..
Nur pun kena post la tulisan khat Nur wat..
Leh tengok skit seni cik Nur..hehe..

NuR said...

.: Faris :.
huhu...tah jadi ke tidak. nak kata amatur...lowest dari amatur ni. insyaAllah. akan cuba nanti. doakan la ia menjadi. huhu takut jadi cakar ayam je.. kuikuikui

Faris Ibrahim said...

Ish..seni khat itu indah..
Kalo cakar ayam sekalipun..jadi kan ianya cakar ayam yg indah..
:)
Yg pnting puas ati NuR..

NuR said...

.: faris :.
wah, ramai bagi semangat nih.. ni yg tak sabar2 nak berkarya ala-ala cakar ayam... hikhik!
teringat lak kat kuih cakar ayam tu. uih.walaupun tak enak dipandang mata tapi sedap, manis.

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa