07 March 2009

ESOK HARI AHAD

esok hari ape?
esok hari ahad.

hari ahad selalunya ada ape?
hari ahad ada perhimpunan.

kumpulan mana bertugas esok?
esok giliran kumpulan 3 bertugas.

kamu dari kumpulan mana?
saya dari kumpulan 3.

apa tugas kamu?
saya kena berucap masa perhimpunan.


minggu yg dinanti tiba. berdebar ni. tak tau nak ckp ape masa perhimpunan. kang membebel, bosan lak kanak2 ribena ni. nak menyanyi suara tak sedap..haha!

wawawa.. nak ckp ape sok... huhu!

kawan2, ada idea tak?

6 kesan jari:

wAniEdoTcOmAsyLumChamBer said...

Cakap...

Murid2 skalian..semalam tgk x tirai AF...? Agak2 sape yg menang kali ini huhuhuu...Mesti Berjaya di Akademi Fantasia...!!!

(wek wek wek...)
huang huang huang

NuR said...

haha!

mau nya diaorg nyanyi kat dpn tu..
malu ah.. haha

kang tak pasal kena ckp..
"i'm sorry"

hikhik!

Chekgu BaniHassim said...

cikgu, try cakap stail ustazah datuk siti nur bahiyah...
musti meletop2 laa...

musti dpt tarik perhatian budak2 nih..
percayalah...

Sufi Idany said...

ala nur dah terlepas.... ri ni dah ri senin....

su said...

kak su stp minggu kene berucap pasal disiplin nur...huhuhu...


sekali2 ckp pasal disiplin pon ok gak nur..kan!

NuR said...

.:: Cikgu BH ::.

wow! nak tiru stail tu tak dpt la sgt. tp sy cuba di minggu akan dtg. terima kasih atas cadangan cikgu.

ada idea utk topiknya cikgu?



.:: sufi idany ::.

hehe.. takpe, nur tak berucap pun aritu. idea leh disimpan utk minggu akan dtg. akak ade idea besh?



.:: su ::.

uih bab membebel leh serah kat nur. tapi kang takleh gak kak. nur bkn guru disiplin. kang tak psl dicop gila kuasa. nur geram sgt kanak2 ribena ni tak berdiri tegak time nyanyi lagu Negaraku.. aish..nak je bedung tgn diaorg..haha

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa