25 October 2011

Tears...Tears Go Away



2 hari berjaya mencabar diri sendiri untuk tidak menangis.
haih!
dah berapa gelen air dibazirkan begitu saja.
kena terima realiti.
kan?
cuba untuk terus kuat dan kuat.

kini saya mula untuk senyum.
mula menguatkan hati dengan membelek segala borang yang ada.
kembali berdiskusi bersama kawan seangkatan di group fb.




12 kesan jari:

DoodleLicious said...

hurmmm....susah nie..

dulu CC camtu jugak
Tapi lama-lama OK la
kena gie kuar bersuka ria dengan kawan2 untuk lupakan kesedihan

Sari Yusa Ibrahim said...

jangan sedih2 ok (tak tahu cerita dari A sampai Z)..

Shukri Mohd Ali said...

teruskan tersenyum! :)

hamzah ian said...

kenapa sedih2 ni .

missSenget said...

sedih sbb jauh ngn cik suami ke??

jgn laa sedih2..


kite ni lagi la..xde suami lg..

erk..mcm xde kaitan je kan.. hehe..

sonata anak kancil said...

usah bersedih hati - ceria2kan hatimu

NuR si CiKGu RiBeNa said...

doodlelicious:

kawan2 pun jauh CC..
merata pelusuk negeri dah..
=(

NuR si CiKGu RiBeNa said...

sari yusa ibrahim:

=)
kena tgk entri sebelumnya..
thanks singgah sini

NuR si CiKGu RiBeNa said...

shukri mohd ali:

baek!!
akan cuba utk terus senyum

thanks singgah sini

NuR si CiKGu RiBeNa said...

hamzah ian:

huhu..tu la.
tak mo sedey2 dah

NuR si CiKGu RiBeNa said...

missSenget:

huhu..ye..

hakhak..lawak juga anda
thanks singgah sini..

NuR si CiKGu RiBeNa said...

sonata anak kancil:

thanks..
i'll try my best

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa