17 August 2011

Wordless Wednesday : Dim Sum


bila la dapat makan ni lagi???

kalau anda ke Malim Nawar, Perak
jangan lupa singgah di kedai yang jual dim sum
yg terletak di sebelah petrol pump sebelum SK Tualang Sekah
halalan toyyiban.
sodap!

additional info:
kat medan selera bertentangan medan gopeng kat ipoh tu pun ada
tapi rasanya sedap lagi kat malim nawar tu..


14 kesan jari:

Eyna's said...

Sdapnya dim sum... 1st time mrasa makan masa g HK tahun lpas...

Tak sangka plak sdap...heheheh

Jiejah Gorjes said...

tak pernah mkn..teringin gak nk try..cikgu tualang sekah ni kat mana? negeri mana? maap geografi sy failed ngeeee

mamai said...

ingat nak tolong jual tadi

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> eyna :

memang sedap sis.. kat sini ada tak sis?

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> jiejah gorjes :

cuba jgn tak cuba..hehee

alamak lupa nak letak negeri.
tualang sekah tu kat perak dik...

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> mamai :

haha.tolong promote je bro..

beautiful_rose said...

nampak menarik nie...

L said...

waaa. mmg sedap tuuh.. huhu

jom doa..?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

CITY® said...

salam cikgu nur,
maaf kalau akak ada tersalah kata dan tulis. semoga cikgu sihat2 sokmo.
amin

wassalam

missSenget said...

tak penah makan...


sedap tak?

mesti laa sedapkan...

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> beautiful rose:

memang menarik dan tertarik..
hehe

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> L :

sedap tak hingat punya..
hehe..

thanks singgah sini..
i will terjah ur blog soon.

=)

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> CITY :

sis..
insyaallah...semoga sis pun sihat hendaknya...

NuR si CiKGu RiBeNa said...

>> missSenget :

sedap.
cubala nanti.
cari yg muslim punya.
kat KL mesti ada.

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa