02 April 2011

Haluu...

lemau rasa arini.

demam!

tapi breakfast pagi tadi dengan durian. baek punyeee! bijak kan saya..?? huhu. teringin tengok housemates makan. jadi amik 2 ulas. huhu.. rasa panas sekejap tekak saya. pulun minum air sebanyak mungkin.



demam dari semalam. rasa sakit dalam badan. tidak dapat berfikir secara betul. fizikal mental harus sihat dalam tempoh 2 minggu terakhir ini. sebelum kaki melangkah meninggalkan es kei kei di.

oh.. es kei kei di
i heart you

alhamdulillah...
berita dicalonkan untuk cemerlang(praktikum) itu sedikit sebanyak rasa usaha selama ini tidak sia-sia. namun, ada impak lain. di mana kerja harus tip-top sepanjang 2 minggu ini. perlu diupdate segalanya. saya tidak seperti housemate saya yg begitu teliti dalam bab fail-fail ni. update dengan cepat dan pantas. saya pula lambat sedikit.

saya penat. betul! harus menyediakan segalanya. observation subjek major belum habis. nasib baik minor sudah! disebabkan kes itu berkemungkinan ketua jabatan akan turun untuk melihat saya mengajar. dan org itu adalah sangat RIGID ye dalam bab markah. dia pernah 'fail' kan budak. huhu..terasa ngeri.

timbul di benak hati, kalau tak tercalon pun tak apa.


1 kesan jari:

Cikbelog said...

tahniah ya atas pencalonan itu. buat yang terbaik :) gud luck >_<

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa