06 September 2010

Sembang Awal Pagi

ramadhan tahun ni rasa lain..

satunya awal puasa disambut bersama rakan2 serumah dan sekursus..
mana penah mcm ni selama ni. asyik berkepit dgn mak je kan.
biasala.. saya kan anak mak! haha..
pasti diketawakan oleh abg dan kakak saya kalau diaorg baca entry nih..
memandangkan saya la anak mak yg paling lewat ada pengalaman puasa di perantauan.
ok.. sila ketawa ye.

keduanya menu utk sahur pun lain.
dulu kalau dgn mak, pagi2 mesti makan nasi goreng mak buat.
walaupun simple dimple je tapi sedap!
tapi tahun ni bertukar selera.
dah balik sahur dgn mak pun sama juga.. takde nasi goreng. yg ada ini haa...



sedap! mak pun sama. mkn roti gardenia dia.
mak kata senang telan. cicah dgn air terus masuk mulut.
maklumlah... kami berdua tahun ni agak tak berselera nak mkn sahur..

see..
ada 'kimia' kan antara kami?? hehehe...

haa.. ni pula air wajib bagi saya tiap pagi.
cuma dok kat sana je minum nescafe.
konon nak ilangkan rasa ngantuk.. hehe!
wajib tayang. kan ke saya ahli dcl..
sape nak order brg dcl ckp ek.. ;)

sekian saje citer merepek saya pada subuh arini...



4 kesan jari:

imanshah said...

kami balik kampung best, sahur macam berbuka

ber_u_wang said...

best kan sebab boleh manja dengan mak lagi

GRuNGe said...

Owh, anak manja mak rupanya Cikgu Nur ni. :P

white rose said...

ei, dia ni...minum kopi bebanyak lak...
xelok tau...

roti tu elok...
sy pun suke...yehaaaaa

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa