12 December 2009

DIA HANYA ORG LUAR... TAPI AKU TUMPANG SEDIH


berita yg didengar pagi tadi dari mak dan kakak.. terkejut dan tumpang sedih. buka blog, baca blog cik tedi. then baca blog jiran mangsa.. seram sejuk jadinya...terus nangis.

mcm mana pengantin perempuan tu.. bagaimana dia nak menghadapi semua ini. hari yg sepatutnya jadi hari yg bahagia bertukar jadi hari sedih buat dia. ya Allah.. tabahkan dia.. kita hanya mampu kata sabar tapi dia yg menanggung. pasti berat...

al-fatihah

nota pendek si merah jambu:
aku amik masa setahun utk lupakan.
pasti dia perlukan masa yg lama.
aku harap dia kuat!


11 kesan jari:

ber_uwang said...

hebatnya dugaan dia ..

maiyah said...

al fatihah, tak dpt nk gmbarkan.. moga dia akan kuat

NuR said...

[.: ber_uwang :.]

berat utk diterima

NuR said...

[.: maiyah :.]

mudah mudahan dia kuat dan cekal

hisham said...

salam...x terkata..alfatihah..

NuR said...

[.: hisham :.]

yup..

piNky LuCiA said...

kalau aku jadi dia.. aku dah meraung.. berjauhan ngn pengarang jantung pun aku dah nangis.. ni kan dia tak de.. adeh.. aku tak tahu macam mana nak berdepan dengan situasi macam ni.. huhu

allah tabahkan hati nya.. sama2 kita doakan.. ;(

insan pendidik said...

Salam NuR,

Segala kejadian itu ketentuan daripadaNya. Sebagai hambaNya kita perlu pasrah. Hidup mesti diteruskan...

Shaz Naz said...

kita doakan yang terbaik untuk wanita itu..pasti Allah sayangkan yang pergi dan dia kerana diduga sebesar itu

ustazah dyLLa said...

sdh tertulis stiap roh2 ciptaan ALLAH...

YA ALLAH, tempatkan mereka bermsa2 org BERIMAN...

yg masih ade, hdup mesti diteruskan...

mamai said...

tiada siapa yang mengetahui kehendaknya hanya

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa