03 November 2009

TAK KU TAHU SIAPA ...


langit cerah warna biru
gemersik suara alunan sang bayu
hati kini laungkan lagu rindu
siapa gerangan dirimu tidak ku tahu


tercoret pada 3 november 2009
pada jam 9.50 am


notakakidantangan:
tetiba dpt idea masa mengawas peperiksaan siang tadi..


13 kesan jari:

maiyah said...

wah.. kalo tak tahu suspen gak :)

ber_uwang said...

rindu kat abg ke..ahaks ..

sI tEDI said...

putera bunian?

mamai said...

siapakah gerangan dia itu ada cemburu di hati ku

anaklaut said...

salam.

nur dah mula belajar merindu tu..:))

NuR said...

.: maiyah :.

haha..
kak.. nur pun tak tau utk sape
pakai buat je ni...

NuR said...

.: ber_uwang :.

abg?
abg mana tu?

pakai buat je ni..
tetiba lak dpt idea..
so leh lari dr puisi sedih tak?
hehe

NuR said...

.: si tedi :.

putera bunian?
tak moo...
nanti kena sumpahan...

NuR said...

.: mamai :.

gerangannya tidak ku tahu bro..
haha..
bro ni..
ada2 je la..
apa progress agency bro?
mesti ramai pelanggan nih..
hehe

NuR said...

.: anaklaut :.

salam

haha al ni..
setakat buat puisi je ni
nak rindu sape...
tak ketemu lagi..

kawie2020 said...

kalau nur x tahu, aku lagilah x tahu... hehehehehe...

kalau nur merindui aku, aku pun akan merindui nur seadanya.... kuang..kuang..kuang.. ayat mengayat nih...

NuR said...

.: kawie2020 :.

hehe..
ikut nur la ek?

kira sampai la puisi rindu ni pada kamu ye kawie?
hehe...

ayat mengayat?
hehe..perkataan dan ayat..
boleh?

miSs siv said...

akak makin jiwang neh~~
=P

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa