02 August 2009

LANCAR

alkisah...
tersebutlah cerita...

emm...

alhamdulillah pencerapan tadi berjalan dgn lancar walaupun tidak seperti yg dirancang..

first, encik guru besar masuk agak lewat. sblm tu nur dah cuak coz takut kena buat hari lain pula. tapi selepas loceng pertama bunyi dan kira2 20 minit sblm waktu abis. so automatically dia terlepas set induction. tapi nur minta gak kanak2 ribena tu ulang nyanyi masa dia ada, sambil2 buat latihan. masa last sblm kuar kelas pun kanak2 ribena tu nyanyi lagi coz awal2 masuk kelas nur pesan mcm tu.. mengikut arahan tul kanak2 ribena ini.. ni yg cayanggg kat diaorg..

second, komen yg diberikan alhamdulillah memberansangkan. dia amik terus worksheet tu.. emm memang nur dah potosetet lebih utk dia pun.

ada suara2 sumbang kata
  • "mana aci 20 minit je. tak kena buat lain ke?"
aci kat estet.. huhu.. alhamdulillah,nasib menyebelahi tak kena buat lain.
  • "kenapa tak gi panggil encik guru besar? kot dia lupa.."
mcm mana nak panggil. dah nmpk dia turun dari pejabat mula tu. mungkin dia ada hal kot masa dlm perjalanan ke kelas nur.
apapun...

hajat di hati nak jumpa si dia
terima kasih atas sumbangan idea

kita umpama satu keluarge
terima kasih kawan2 blogger


notakakidantangan:
hrp tak kisah dgn pantun yg tak rhyme itu.. senyumkenyit

7 kesan jari:

mamai said...

tahniah dan alhamdulillah semuanya dah selamat yer cikgu...

tak perlu risau ingat selalu selagi ada ikhlas di hati semuanya akan okay

NuR said...

.: mamai :.

alhamdulillah
thanks bro atas nasihat..

=)

halizda said...

tahniah...dah selesai sesi pencerapan..
tentu rasa lega kan...
saya GPK 1 yg cerap...tu pun berdebar2 jgk..
slmt mlm ckgu..

DaliaLiyana said...

alhamdulllah....semua ok dan dimudahkan...
salam kenal kak nur...

NuR said...

.: halizda :.

terima kasih singgah di sini..
rasa lega sgt halizda..
tak kira la sape cerap, kalo ada org lain dok tgk kita mengajar tu..
huhu berdebar lain mcm..
terasa tak leh berkuasa
dah dlm kelas tu..hikhik!



.: dalialiyana :.

alhamdulillah..
syukur pada Illahi semua berjalan dgn lancar..
salam kenal dalia
terima kasih sudi singgah di sini.

imanshah said...

'Dia' tu sapa..haha saja menyebok

NuR said...

.: imanshah :.

haha..
takde sesape pun
hanya ayat penyedap pd pantun tu je..

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa