14 February 2009

STORI MORI

story 1

kakak: mak, kakak tgk adik penat sgt2. demam pun tak ok lagi. kalo dia tak larat, tak payah la mengajar tuisyen. bertambah sibuk jadinya dia. sekolah lagi tuisyen lagi.

mak: entahlah. mungkin dia nak bagi lupa pasal tu.


story 2

acik: mak, adik mcm mana?

mak: mak tgk ok. kenapa?

acik: dah ada pengganti ke?

mak: ko igt anak ayam ke? nak cari bknnya senang!


itula perbualan yg berlaku semalam. nur curi2 dengar.. hehe!
emm... bukan senang utk nur lupakan apa yg dah terjadi dan cari seseorang utk miliki hati ni. nur bkn mudah utk suka pada seseorang dan melupakan sesuatu tu dgn mcm tu je. keje skrg ni la pengubat hati nur.

1 kesan jari:

myopicponderings said...

makcik agak kelakar dengan komen anak ayam tu..hahahahaha

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa