28 February 2009

APA ADA PADA NAMA?

a.k.a ADA APA DENGAN NAMA?

emm.. sama ke?

takpelah.. asalkan kawan2 fhm.. hikhik!

jom kita tgk..


NUR
NNaif
UUntung
RRamah
Apa ada pada nama?

naif...?
ya.. tu yg sampai berlakunya episod berdarah :(


untung..?
untung nur ada kawan-kawan. terima kasih jadi kawan nur.
nur appreciate sangat2 segala nasihat, kata semangat yg korang berikan utk nur terus cari kekuatan dlm hidup! cayang korang... ;)

ramah...?
huhu.. bkn ke nur ni pendiam? kawan-kawan, tolong sahkan kenyataan ini :)

6 kesan jari:

Chekgu BaniHassim said...

kalau tak setuju,
carik yg lain...biar kene ngn personaliti nur...
NUR = Nak Untung ke Rugi??
hehe

NuR said...

uiks.. cepatnya reply. cikgu BH online yer.. hehe...

wah pandai cikgu BH buat ayat dari nama sy.. hikhik! takde manusia dlm dunia ni nak rugi cikgu oi... sumer nak untung..


tul tak? :)

Sufi Idany said...

Nur = Cahaya.... sinar yang berkilau terang menyuluh seluruh....

NuR said...

.:: sufi idany ::.

hehe...

semoga sy berupaya memberi sinaran pada orang lain.

tapi sape nak bagi cahaya kat sy?
akak la ye... :) leh kan?

HaYa said...

betul lah tu
ramah..
klu tak ramah..
tak lah nur jd teacher utk kanak2 ribena tu

NuR said...

.:: HaYa ::.

beramah mesra dgn kanak2 ribena tu je la haya... manja sungguh diaorg tu. hikhik!

Hak Milik KeKaL NuR si CiKGu RiBeNa